neděle 11. prosince 2011

Čas strávený s Ga...GEJŠOU..

Aneb, jak se moje srazování smrsklo jen na jednu BJD..

Accchhh....! Sakuru zbožňuju od chvíle, co se na BJD Kingdom poprvé objevil jeho Box opening. A teď ho miluju ještě víc. Dokonce mi Vavřineček tohle toleruje..(protože se mu Sakura taky líbí!..XDD ale on se narozdíl ode mě umí ovládat a navíc tam měl i další svoje extrémní oblíbence.. například urozeného pána Gabriela a jeho sluhu Rafaela..:-))
Ale Sakura! Och, pět hodin s Gejšou. Achjoo... ^_________________^

Taky jsme ochmatlali Alexe (Sabika!)... takže to za to cestování stálo..:-D (a přiznám, že tahat se s ním bych nechtěla... Uch, Roderiku vážně VÁŽNĚ ti vůbec nezávidím, až budeš přenášet Psisko.. Být tebou začnu poslivat..XD)
Seznámili jsme se i se Severim, který byl extrémně hodný a slušný..(stačilo mu oňuchňávání krku a očichávání vlásků pana Gabriela..:-D)

A příznám, že se mi Vavřinec párkrát ztratil z dohledu...XD Jednou byl propůjčen (ale prý to zvládl bez úhony na cti tak v pořádku, asi.... no uvidím, jestli se objeví nějaké podezřelé fotky..xD)...a jednou prostě zmizel... Ale vrátil se tak to bylo v poho.
A navíc mi dělal společnost Sakura..^^ (ZNOVU)...

Hm, kdyby tam Sakura nebyl, tak jsem domů došla asi o dost dřív, ale víte... když se naskytla TAKOVÁ příležitost! Tak jsme nakonec odcházeli mezi posledními...xD

A až budou fotky! Tak KONEČNĚ uvidíte gejšu, jak je je teď úžasnej!... Uheheee...(a kdyby tam byla Hiroko, tak dělejte, že tam není... Patrik (ten pán co fotil).. blejskal nebezpečně často kolem Sakury (a tím pádem mě..:D Kde byl Sakura byla jsem i já!..XD)
Ale na tu fotku se těším, chci ji jako plakát!..^^

10 komentářů:

  1. No, tak vzhledem k tomu, že je čím dál míň jisté, že Psisko bude, si tím zatím nelámu hlavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Zase ztrácíš ten svůj zápal?! Proč? Nevzdávej to! To, že nebude teď hned neznamená, že nebude nikdy.. Tak to přece je, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je pěkná reportáž. :-D
    My se s Rivilem zasekli na chvíli ve Stromovce (vábení přírody bylo slinější) a pak jsme šli domů pomáhat vařit. Ale zase určitě budeme chtít vidět Vavřinečka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hiroko: Nó, tak třeba jednou. V budoucnu. Bohužel, do Prahy není možné přijet s holou pr... s holým zadkem. A pak jsem taky přemýšlel, proč vlastně Psisko chci a co mi může dát, a zjistil jsem, že to asi není úplně nejlepší. Asi bych se měl naučit mít se rád takový, jaký jsem, a přesvědčit se, že i ostatní mě můžou mít rádi stejně jako Psisko. Koneckonců jsem to přece já, jen v jiné podobě. Ale kdybych si koupil Psisko, obávám se, že bych úplně ztratil kontakt s realitou a ještě víc se uzavřel. No a mít jinou BJD mě neláká. Nikdy jsem nehledal BJD-společníka. Hledal jsem zrcadlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Roderik: A ty myslíš, že tě nikdo nemá rád???
    Že mají lidi rádi Psisko, ne tebe?
    To nebudu komentovat.

    Je dobře, že se chceš naučit mít se rád takový, jaký jsi. Jen ti to pomůže. Vždyť ty nejsi někdo, kdo by se neměl mít rád.

    A pokud jsi chtěl BJD jen jako zrcadlo a kamaráda/společníka bys nebyl schopný nijak akceptovat (myslím jiný model), tak je asi opravdu lepší o tom popřemýšlet. Bylo by smutné, kdyby byla BJD příčina, aby jsi začal žít v jiných sférách a skončil díky tomu kdo ví jak...

    Uvidíš, jak to všechno bude. Já k tomu můžu akorát říct, že ti držím palce a věřím, že se v Praze chytneš a budeš spokojený.

    OdpovědětVymazat
  6. Roderik: Takže máš pocit, že ti Psisko nemůže nic nabídnout. Respektive, že tě spíš zničí. Hm, v tom případě máš asi pravdu.. Možná by sis ho neměl pořizovat, ale fakt by mě zajímalo, co tě k tomuhle hloubání vedlo..
    Hm.. a taky snad chápeš, že pro každého majitele je jeho BJD více méně realizace sebe samého..ne jen společník.
    A navíc! My tě máme rádi takového jaký jsi. A to přišlo mnohem dřív než jsi "objevil" Psisko. Máme tě rádi mnohem dýl než Psisko.!
    Jsi přece úžasný člověk!

    OdpovědětVymazat
  7. Hiroko: Já jsem asi zvláštní BJD majitel, Rivila nemám jako realizaci sebe sama, mám ho jako společníka. Vyskočil na mě z milovaných knížek.

    Jen doufám, že Roderik ví, že ho máme rádi. A máš svatou pravdu, že jsme ho měli rádi dlouho před tím, než se mezi nás dostal Psisko.
    Popravdě řečeno, kdybych nikdy nepoznala Psisko (BJD nebo i jeho profil), tak by se nic nestalo. Já mám ráda Roderika (vím, že je Psisko tvou součástí, ale kdyby mi nebyla představena takhle konkrétně, tak by se svět nezbořil), jak jsem ho poznala, váleli jsme se smíchy na PÍKAMA v metru a vůbec... TY jsi TY, jsi jedinečný a kdybys nám nikdy nepředstavil Psisko, tak by se nic nestalo, protože jsi to prostě TY!
    Myslet si, že se zajímáme o Psisko a ty jsi nám u prdelí, je pěkná PÍKOVINA.

    OdpovědětVymazat
  8. Jen chci doplnit: To, jak jsem ho poznala, myslím samozřejmě Roderika. Koukám, že jsem zo v tom komentu napsala trochu zmateně:

    jak jsem ho poznala, váleli jsme se smíchy na PÍKAMA v metru a vůbec... TY jsi TY, jsi jedinečný a kdybys nám nikdy nepředstavil Psisko, tak by se nic nestalo, protože jsi to prostě TY!

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, já mám Lawrence tak nějak napůl. Ale je úplně všechno, co bych chtěla být já. Pěkně oblíkanej, rozmalovanej, rozkošnej princ..^^ Awww.. Já věřím, že jsem někdy v minulosti byla! :-)) A teď je tu Můj Vavřineček, aby mi to připomněl.

    OdpovědětVymazat
  10. No, já být elf nechci, já chtěla nějakého elfa poznat. :-) Kloubí se s mými koníčky, tak je to ideální.

    A je fakt, že se k sobě s Vavřinečkem hodíte.

    OdpovědětVymazat