neděle 20. října 2013

O narozeninách

Je to už nějakou dobu, co byl tenhle článek aktuální, ale blíží se narozeniny jedné z mých babiček a sestry a sestřenky a Shinnyi a spousty dalších a tak se mi znovu zdá, že už je pro tenhle článek čas. A proto už je i tu.
Narozeniny mi nevadí, když nejsou moje.
Nemám ráda ty otázky: "Co bys chtěla?" ... Vždycky musím odpovědět, že "nic", protože mám všechno, co potřebuju a to, co bych chtěla je moc drahý a navíc si to chci koupit sama, za vydělané peníze. Nakonec vždycky něco řeknu, načež je mi odpovězeno: "Ale to je jasný!"
Achjo! Je hrozně těžký něco chtít. Letos jsem si k narozeninám přála nějakou dobrou bombošku (splněno a sežárno, byla vynikající!) a ananasovej dort! a Ten jsem dostala, ale jakej! Moji rodiče jsou úžasný, nejúžasnější na celém šírém světě, protože tak krásnej a dobrej dort! To bylo to nejlepší! A navíc! Jsem dostala od babičky Šmoulinku, takže mám opravdu všechno. :D Se vším se teď jdu statečně pochlubit, protože tak krásný dort musí být rozhodně VŠUDE! A taky mám fotku Šmoulinky, jak se hezky kamarádí s Lawrim. Lawri je z ní strašně unešený a nechce se od ní hnout na krok.

Takže tadááá! Dortík! Zbytek z tisíců fotek a blízké fotky jednotlivých zvířátek najdete tady!
Letošní narozeniny pro mě byli smutné v jedné věci, už druhý rok se na degustaci dortu nedostavila jedna z babiček. Vloni nepřiznala nemocnici, letos jela na jižní Moravu. Achjo. Letos to bylo o to horší, že mi babička ani nepoblahopřála, což je jedna z mála věcí, kterou mám na narozeninách ráda. Vloni jsem byla o mnoho zkroušenější, letos. Letos je to lepší. Je to babička, pořád ta stejná babička jako vždycky. Jen má víc starostí s vnoučaty blíž u sebe a o sebe a občas i o své rumunské svěřence na výletech v České republice. :) Nevím jestli babičku do Vánoc uvidím, ale snad ano a nechci od ní nic jiného než obejmout, tak snad se mi to podaří dřív než na Vánoce.
Jinak byli narozeniny opravdu perfektní. Spousta dobrot, babička s dědou a celá moje maličkatá rodina. Všichni byli poděleni a i Bert pochopil, že se děje něco, co se každoročně opakuje a ačkoliv to často nedělá, statečně mi olíz bradu. Beru to jako přání k narozeninám, i když ze mě možná mámil víc těch masovejch dobrot. :D A dokonce i kočičák běžně bojující o svůj kousek žvance se nejdřív malilinkato pomuchlal. :)

Lawri je aktuálně od Šmoulinky pohnutej přes půl republiky, ale byla to dřina. Šmoulinka nás dokonce jela vyprovodit na nádraží!
A to je narozeninové všechno! Tadá, za rok zas. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat