sobota 28. prosince 2013

Podzimní BJD sraz

Na srazy se v poslední době s Lawrencem nehrneme. Překvapivě ani on. A když už se hrneme, pro jistotu mě skolí bacily a chudák princ o mě pak musí pečovat a sledovat se mnou pohádky. Chudáček můj. (I když věřím, že nadšené "íp" při sledování Planety pokladů nebylo jen moje! Jim je neodolatelný! Muhaha!)
Náš poslední sraz se tedy datuje k druhému listopadu, podzimnímu (halouvínskému) srazu. Byla zima, i když sluníčko se nakonec uvolilo trochu svítit a bylo tam spoustu lidí. Tolik, že jsme nakonec ani nemluvili se všemi, s kým jsme chtěli. Děda Foťák zůstal ten den doma neb den předtím se rozhodl, že ho všechno bolí. A tak jsem mohla vytáhnout jen svůj mobilní fotoaparát (který mi aktuálně bude sloužit asi dlouho... důchod pro foťák je zlo...). Moje fotografie se venku (a vlastně i vevnitř) staly trochu stereotypními. A Teta Žabža měla určitě chuť mě přiškrtit, když byl Rivil nucen stoupnout si do podzimního listí na cestičce (čti: hnusu). Ale bylo to vedle Sakury! Kdo by sei nechtěl postavit vedle Sakury... ^^ V čajovně byl krom Sakury uzmut i Nikolas, který mi dělal společnost a Lawrenc se šel bavit do vyšší společnosti. :D
Nakonec jsme si to hezky užili i přesto, že v čajovně ve chvíli, kdy se setmělo nebylo na krok vidět. Nám to přišlo legrační. Odcházeli jsme nade vše spokojení.
A tady pár "prezentačních" fotek mého záchvatu odbivování. Pokud chcete vidět i zbytek tak je možno nakouknout do fotogalerie ZDE!Sakura, v cosplayi Itachiho (Naruto) patří eilín. (Ta o něm prohlásila: "Kdyby byl Itachi děvka, vypadal by přesně takhle.") Můj extrémní oblíbenec. :)
Rivil stojící na cestičce (hahaaa) a jeho "hlavně nenápadně"... :)
Nikolas, který patří do bandy k jeho jasnosti (Gabriel.. ehm chci říct Kaoru... :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat