pátek 7. listopadu 2008

Eh...

V mém pokoji to vypadá jakoby tu vybuchla bomba, C4 přinejmenším..Můžete být rádi, že to nevidíte..Ale já to vidím a co horší líbí se mi to tak...xD
To je matematika támhle fyzika na duhé straně pokoje postel rozkopaná, oblečení "nakupičkovaný" na židly a křesle..(je jedno jestli je to oblečení čistý nebo špinavý..) A mamka nebo taťulda pokaždé když projdou padají do mdlob a říkají "Ukliď si.." Ale mám já náladu na uklízení..?? Nemám...jsem utahaná a chce se mi spát a to za chvilku valím na to KARATE...zmiňuju to už nejmíň postý a pořád je to stejně strašný...xD a co hůř přibližuje se to a mě bolí hlava a v tom "cvičebním" úboru vypadám jak blb, ba co víc při cvičení se to "rozhaluje" Sakra...xDD Kdybych byla chlap tak je mi to u prdele a jiných dolních částí těla,ale takhle..?? *kňučí* to udělám pár cviků, pár pohybů a co pak...xDDD Nenechám se přeci jen tak očumovat ne...xDDDD *snaží se vymyslet jak na to..xD*
No nic..:))) U Lališe jsem něco udělala,takže už na mě nemůže, páč svůj denní limit dva články maximálně jsem splnila...xDD Ještě se ozvu večer, pokud sebou někde neříznu...xDD Po tom Karate, nebo taky podle toho jak přijedu domů...a taak...páč naši si pro nás nechtějí přijet...Strašlivý..:((( Ale vezmu si Oskarův fiktivní deník a budu číst, co víc si přát..*křen* Helee nemáte lidičky někdo film "Wilde" (nebo tak nějak se to má jmenovat...víte přeci, že pan Wilde nebyl na tehdejší poměry až tak úplně "normální" on totiž "pobýval" ve velmi nebezpečné blízkosti mužů a Hiroko je zvědavá.. A velmi nebezpečnou blízkostí se myslí zhruba 10 milimetrů od jejich těla..xDDD)
Mňo nic...Jdu se přichystat hlavně psychicky, dneska jsem fkt úplně hotová a co teprve v pondělí až se do zvím co jsem dostala z matiky (jako bych to nevěděla..logické myšlení absolutně postrádám..) Asi mě na tý škole nechce a proto je tak zákeřnej ... Já bych klidně šla pryč z tý debilní školy, ale jde o to kam bych šla.... Možná do tý Ostravy..*zamyslela se* Noooo ještě nebudu házet flintu do žita, pořád je naděje...*rozzářila se za ní aura*
Tak fajn...:) Teď už opravdu jdu...Musím, nic jinýho mi nezbyde...*křen* Uvidíme se večer..

Pac a pusu..
Hiro-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat