pátek 7. listopadu 2008

Teheee...^^

Před chvilkou (20minut) prošla mamka a říkala něco ve smyslu ukliď si a běž spát.. U toho "ukliď si" si nejsem zase až tak jistá, ale ten spánek..*mohutně zívne* Jo ten bych mohla absolvovat..


Každopádně to Karate mě dosti vyšťavilo... Ikdyž byla prdel...xD (Seregejovo "ne rozvaž to máš to blbě" a pak mi to zavazoval sám a já to zase musela rozvazovat..xDDD Ale nakonec jsme to zavázali, společnejma silama a všichni..) Po těch kokoskách mě pak bolelo břiško..*Už nikdy nebudu jíst před tréninkem* a Zbyňa taky skuhral páč papal párky..xDDDD Před tréninkem a párky..*tláme se* Noo...Každopádně jsem si natáhla sval a blbě se mi chodí (číst: plazí) sakra...xDD To se fkt může povíst jenom mně...*vzdychla..*

Tak jo, konec vykecávání jsem tu proto, abych oznámila, že zítra se neukážu babuška slaví narozeniny...*nevím kolik neptejte se mě..,ale je to pomněrně mladá babča..:)* a tam já nesmím chybět..(všude, kde je jídlo nemůžu chybět...xD) Takže nevím jak a jestli vůbec tu něco přibude, podle toho, kdy se vrátíme a taaak...:) Každopádně budu se snažit "vymyslet" pokráčko mého "slavného Soumraku" protože jsem se k tomu za celý týden nedostala a myslím, že on už si to zaslouží...^^

Tak se mějte krásně...přeji dobrou noccc...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat