sobota 17. října 2009

Ryze SUBJEKTIVNÍ...^^ (prostě to musela změnit..:D::D) Kuroshitsuji

Myslela jsem is, že trhnu rekord, ale pak se mi to protáhlo..
Kuro -doteď si nepamatuje jak se to píše-, tak do toho jsem šla s rozporuplnými pocity. Takové to "všichni-to-žerou-PROČ-bych-měla-taky?" Elo, ó Hime-chlap, dodala titulky, animea.net pak zbytek. KM Player pracoval jak nejlíp dokázal...a už to jelo..
Cielek a jeho super deskový hry, pití čaje, baštění sladkostí, šaty...*v pozadí se ozve nadšené ííík, který je schlazeno Hirokiho ledovým pohledem* Sebí mě kupodivu nebral tolik, jako ostatní osazenstvo, Tanaky nevyjímaje..*Oh-oh-oh-oh-oh..^^* A pak se to začalo rozjíždět.. Lau a jeho "kotě" a Madam Red a pak Greilek...Jeho "Romeo a Julie" Hiro~~ se doslava vyžívala v Sebastanově vzteku..a Greilově sténání "Můj obličej ne.." popřípadě.."Wille, přišel jsi mě zachránit.." Někdy v těhle chvílích to začala žrát způsobem správného fan maniaka..
Každej díl Hiro hltala jako polonahého bishíka a dostávala se do takových křečí, že je div, že to prežila..Cielek nepřestával udivovat. Výprava do té ošklivé vesnice...uch..a Pluto..!! Miluju toho čoklíta! Když olizoval Sebího tvářičku a..ehm..tvářil se tak nadšeně..*chtěla říct vrtěl ocáskem..:D:D* a prostěěě...Hiroko ze sebe dostala pouhé potupné fufufu..Doteď se stydí za nedostatek slovní zásoby..*provinile klopí ouška*
Meilyn mě fascinovala svojí pohyblivostí. Ona vůbec není nešika a truhlík, ona je totiž profesionální zabiják...miluji ji ještě víc..Chiii~~ Um..Taky akce "úsměv"..*chláme se*
Oh-oh..teď jsem si vzpomněla..!! Panenky! Sebastián zpíval, bože..*snaží se Kairiho přesvědčit, že u toho nevysela a nepřetočila si to asi ještě šestkrát*
Om...taky akce "vyfoťte Sebastiana-NENÁPADNĚ" a "Yes, my Lord - Jee to jsem vždycky chtěl říct.." *chláme se* Tam byl taky úžasný záběr, Sebí s andělskými křídly a náběh na děsně vášnivý polibek, který překazil Lau..,vrrr...
Ve chvíli, kdy se na scéně objevil princ Soma a Agni začínala Hiro trošku vrčet, pořád to Sebbyho "JSem jen komorník" a "Je jen přirozené.." *protáčí oči* Vrr, vrr, vrr.. ale dobře, pak to prosvětlil "Jsem jen jelen.." *chechot* Ehmmm...
Máte z toho něco, ne?? Tak to je fááááájn...
Na scéně se objevila královna a ten příšernej...*vzdychla* Hybrid, nemám ho ráda, zlej ošklivej, zlej....
Lau se bouřil, umřel, fascinoval mě, když otevřel oči..Chiii~~ Ale stejně ho nemám ráda..*cení zuby* A pak umřel ten Četník...já si nepamatuji jak se jmenuje, ikdyž to byl celkem sympaťák..^^
Odjezd do Francie odhalení královny, páááni...hnusnej parchantskej anděl... A pak to bylo takový celkem nepodstatný...Jooooo...až na Cielův návrat, chudinka nebohá...Sebby by zasloužil, dva roky ho rozmazluje a pak ho kopne do...no..jak prašivýho čokla.. A Undertaker..Ten mě dycky dostal, ten jeho chechot...žeru ho..^^ Netušila jsem, že se i z něj může vyklubat smrtka..:D:D
A pak postupně všichni poumírali...ten ošklivej Hybrid (Angela, ale ten chlap nevím jak se jmenoval..) se snažil přinutit Sebbyho k..ke smilství..*vzpomněla si na Elochaniny "hříchy"*...Jenže v té dobe se Ciel vzpamatoval a začla mela.. Musím se přiznat ohlodala jsem i ty nehty, který jsem neměla, ale vzrůůůšoo... Když Sebby chtěl, aby Ciel zavřel oči a pak....Haaa, proč nám ho neukázali, ale ten záběr na tu botku na vysokým podpatku..*už jen z toho měla infarkt* A Pak ...
Ten konec mě tak strašně vydráždil..*Kecá ořavala to - kušujte oba!* Já věděla, že ho zbaští, ale musel to dělat tak děsně romanticky...A oni to tak ukončili, já to chtěla vidět..*vzdychla*

Závěrečný zhodnocení..??
Uch..?? PLUTOOOOOOOOOOOO!!!...*nadšeně pobíhá kolem obrovskýho psa*

Žádné komentáře:

Okomentovat