čtvrtek 15. října 2009

*zběsile mává*

~~Kámošíííí, vy jste mí nejlepší kámobráchové...
Aloha~~,

poslušně hlásím, že rekonstrukce, ikdyž ne tolik hluboká, jak jsem plánovala, proběhla poměrně úspěšně. Teoreticky, jak řekl pan profesor...teoreticky, to zvládám..(nedávno se mu narodilo mrně - Jáchym..^^)
Chiii~~ přemýšlím, s čím tu začnu pracovat..^^ Noo pokud mě Shinny teď nebude rozptylovat Monochorme, mohla bych přidat povídku...^^ Jednu jednorázovku mám dokonce napsanou, zjistila jsem, že jsem ji nezveřejnila...*škrábe se na hlavičce*
A pak začnu znovu komentovat, viděla jsem, že Kira-chan a Elo-chan (na Elo) se rozjeli..^^ Taky Nini a její přechod..(Prostě si to neodpustí a vy jste sprostý a vůbec mi nerozumíte...*s fňukáním jde trucovat k Hirokimu a Kairimu*) a taky Dahak, se po "srážce" *škodolibě se kření* už celkem zotavila..^^ a i přesto, že mě celekm zaměstnává ODG...zvládnu i Vás ostatní...^^ Nebo tomu alespoň věřím..:)
Ještě jsem Vás chtěla informovat o posunu a přiblížení k cíli. Autoškola. Ano! Už 27.10. mě čekají závěrečné zkoušky..:) Snad si na mě vzpomenete a podržíte mi palec, protože já budu tolik nervózní, že se po tom snad i psychicky složím...*nervózně se chechotá* Nooo, každopádně doufám, že to zvládnu, neboť při včerejším parkování mi pršelo a já si nemohla obhlídnout jak krásně *ironieee* jsem zaparkovala..:) A parkování je důležité..*tomu fakt věří*
A jestli se uvidíme na Anime Festu, tak Vás svezu..^^ A kdybyste mě chtěli pozvat na čaj...^^ *nenápadně, hlavně nenápadně.. "Já vím Hirokii...pššt* tak by Vás Hiro i svezla domů, pokud tedy nebydlíte na druhém konci republiky...*plazí jazyk*
Uf....Snad se "posunu" neboť zítra mě čeká test z češtiny, který je pěkně pitomý a pak také možná test z matiky, ale to není jisté, protože se pak profesor tvářil jaksy neurčitě...No tož uvidíme..:)
Prozatím pac a pusu...později Vám Hiroko nabídne ryze subjektivní kritiku Kuro..^^ Pluutooooo....~~~
Pac a pusu~~
Hiroko, CHlap! (s velikým CH!..:D)

Žádné komentáře:

Okomentovat