čtvrtek 5. listopadu 2009

Bude to Máťa.."Ne, Je to Mánička, On se bude jmenovat Mánička!" *odmítá dál diskutovat..^○^(Monochorome Factor)

Vánoce jsou tady.., popřípadě všude v obchodech..^^ Ty jo obchodníci jsou magoři,ale je fakt, že jsem čekala už v říjnu..(na začátku října..xD)
Co se nadpisu týče..Moje auto se jmenuje Mánička, jsem se rozhodla, že vzádm čest Manovi a Máničce z Hurvínka ..takže je to TEN Mánička..*je spokojená* Co se mého řízení týče, říkám, může být hůř, ale taky líp.. pořád dělám debilní chyby za který bych vyletěla, ale tak třeba se mi to podaří...Hlavně se musím koukat, jestli mi zprva něco nejde..xDXD A měla bych se naučit včas brzdit a...*přemýšlí za co ji ješě sprdl* hmm..vychytat ještě milardu další chyb, ale konečně koukám po značkách a začínám je vnímat...Jo už vím, mám jezdit po své straně silnice..*kření se*, ale když mě nepříjde no...*vzdychla*
Hiroko von Rabesdorf
*Urputně přemýšlí, co by přidala a snaží se popřít, že má počítač až po monitor nacpanej j-rockerama* Heh..^^ Dix?? Tak ne...^^

Některým věcem, nelze odolat...^^

Žádné komentáře:

Okomentovat