pátek 13. listopadu 2009

Byl to jen okamžik...

Ráno jsem vstávala tak nějak nervózní...a pak to bylo takový, "jéééééžiš udělali to jiní uděláš to taky, navíc Gackt stojí při tobě.." Pak byla taková šoková chvilka, když moje auto projelo kolem a ta komisařka si vyzvedla jen nějaký papíry a jeli dál...
Druhá šoková chvíle, byla ,kdy zastavili a já se dozvěděla, že osůbka přede mnou to nezvládla, ale pak si říkám..vždyť ti všichni drží palce..
Zezačátku jsem jela slušně, pak jsem se nerozhlídla na přejezdu, ale skara, kdy by se rozhlížel, když přede mnou jede dalších deset aut..*ráda přehání, byli tři* Tak jsem si říkala, no gacke jedna chyba tak co...Pak jsme se zastavili na učebně oni si dali kafe a když jsem se rozjížděla tak mi to chcíplo.. a pak ještě jednou na křižovatce, to už jsem byla zoufalá a nervózní a vůbec..
A pak po mně chtěla zaparkovat na parkovišti, kde nebylo žádný místo...no nakonec jsem to zvládla, ale byla jsem už smířená s tím, že mi řekne, no tak se uvidíme příště.. Ale ona nic takovýho neřekla.. Uchh...A Hiro to dala..!! To nejhorší měla za sebou! Jup..^^
Hrozně dlouho jsme čekali na testy a pak si ta ženský přilítla jak tajfun..hrozný.. testy jsem zvládla jen na 92% a technika byla lehká...Ale stejně jsme si tak všichni radili...:)
Jup a teď už mi chybí jen to skutečný potvrzení.."Jste řidičem"...Uchhhhh....
Hiroko

Žádné komentáře:

Okomentovat