neděle 23. května 2010

Dobré poledne..:)

Tento článek bude v brzké době smazán..:) chci vás jen Poprosit o několik málo drobností a tudíž, kdyby cokoli kdekoli nefungovalo, okamžitě mi to omlaťte o hlavu! Patlám se s tímu ž dost dlouho, takže potřebuju vědět o sebemenším krachu..:) Moc děkuji..:)
Za druhé, stále mi hcybí dolní box, kde se v brzké době objeví odkazy na oblíbené stránky, a stránky, které navštěvuji. Je to pro mě složitější v tom, že jsem si prozíravě všechny oblíbence smazala a tudíž se nemohu zaručit, že se tam všichni najdete. Kdyby ne, znovu mě okamžitě plácněte! Já si to zasloužím, a moje skleroztickí hlava rozhodně taktéž, okamžitě vás doplním. Ještě je tu pak profil, který přiibude až časem, až si ujasním kdo přesně jsem a jak chci, ayb na mě bylo nahlíženo..:) Jinak pravidelná aktualizace nejspíš stále nebude..xD Znáte mě, ale pokusím se víc zapracovat na sobě a na svém blogu a toužím přidávat alespoň ob dva dny, doufám..:) Materiál mám..:) A tady se nabízí další otázka..co dělá tulící. Tulící pokročila! mám další kapitolu a jak to tak vidím nanejvíše budou už jen dvě. Nejsem si jsitá, jestli nakonec Tuuli a MEri budou svoji, protože Tuuli se mi dost změnil, ale uvidíme..:) Další kapitola přijde v pondělí ráno a odstartuje tak další éru, další kapitolu tohohle už skoro pětiletého blogu..:)
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat