sobota 1. května 2010

Vrooom..^^

Stein / Spirit
Čím dál víc, je tohle spíš můj deníček, taky mě baví čím dál víc přidávat krávoviny..(čteme: momentky z mého obyčejného života..) díky tomu asi nastane přeměna..(příznávám se chvílemi mám  chuť prchnout a začít znovu, popřípadě smazat absolutní většinu článků. Jenže pak si uvědomím, že smazat je by bylo, jako zničit kus mé vlastní paměti a to nechci.)..nebo alespoň proměna menu, plánuju založit TOTÁLNÍ historii blogu (to co bylo, všechny dosavadní rubriky..) a založit nové, ale to je divné. No ještě si to rozmyslím..*culí se*, ale něco s tím udělat musím.
Momentálního vzezření si nevšímejte, vysvětlovali jsme babičce jak funguje blog.cz a jak si lehce nastavit nějakou šablonu. Musela jsem na to kliknout.., já neodolala..xD Snad to brzo změní..^^ Když už jsme tak u té babičky. Vlastně jsme tam dnes strávily se sestřičkou absolutní většinu odpoledne a bylo to hrozně bezva. Vůbec se mi nechtělo domů.! Vezly jsme babičce tiskárnu, takže proto jsme jeli takovou dálku. Řídilo se mi krásně, hrál nám Gackt (a můj spolujezdec se snažil částečně protestovat, ale nepodařilo se mu..) a pak jsme byly pozvány na vernisáž, kterou babička dělá..:) Moc se na ni těším a držím jí palečky, by se jí podařilo napsat básničky..:)
Jinak včera jsme s Hiroki napsali stránku a něco! Jsme na sebe pyšní. Prokecali jsme spolu pak skoro celý večer a bylo nám krásně..:)
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat