pátek 30. dubna 2010

Harry Poter na obzoru..

Yukii
To byla takhle středa. Pravda lehce se mi protáhla, ale pokec o filmech za to stál..^^ To si takhle jdu od Radnice..(pořád věřím, že je to kratší, i když do kopce..xD) ..a najednou vidím špičatou čepičku, pláštík a kouzelnou hůlku. On byl ten chlapeček tak rozkošnej..^^ a pod kopcem na něj čekal bráška se stejným out-fittem... To byla opravdu "spokojenost3"Dneska jsem zvala ven svoji "černou kočku" (svého psa..xD skoro 70 letýho..) a mám z toho taký úžasný pocit, teď mě tu budou okouzlovat Jarvis se svým úžasným hlasem, ano už mi jede Yůtub..xDD Uchu, vůbec nevím, co jsem chtěla říct, krom toho, že absolutně nic nedělám.
Kairi nám vysvětlil svoji situaci a hodně často si navzájem "voláme", ale Hiroki ho prostě potřebuje "mít u sebe", tudíž je věčně pryč a psaní nám moc nejde. jasně, když se kě mě večer přtulí, tak to si nápady lítají okola, jak komáří, ale jinak to nejde. Pravda, dneska by se mi měl vrátit , v podstatě se měl vrátit v děvět, le nikde nikdo. Asi mi tam zase zůstal viset. No snad se vrátí dřív než v deset, jak je teď jeho dobrým zvykem.
Příští týden to vidím bledě, píšeme z chemie, se kterou hodně válčím, tudíž mě čeká opravdu krutá bitva, navíc ještě matika, z toho vyplívá válka na dvou frontách. No užiju si, tomu věřte. Přeju vám příjemnější týden, nežli bude ten můj.
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersodorf

Žádné komentáře:

Okomentovat