pátek 2. dubna 2010

Naty!!!....(koukej na něj, on je úžasnej...)

Nazdárek, miláčkové...
Povídka nadšeně stojí, opravdu nadšeně, kluci se chystají na příjezd jejich milovaného Tokiho..(který předpokládám přijede s tím ostnatýk kyjem, či čímkoliv jiným, čím se bude moci "bránit")..a nic nedělají. Jsem z toho tak nějak zklamaná, nechci se zbavit Gabriela, ale zároveň toužím po Tuulikkiho návratu. CHjo to je pane dilema...
Ale dobré nebudu si stěžovat.
Shlédla jsem Maiden Rose, jsem zvědavá, jak se to dál vyvine. A teĎ jsem stáhla Dogs! Já se na to tak strašně těším. Viděla jsem kousek, ta kresba je boží, jsou tam zbraně a milion dalších věcí, které miluju..:D
A tím se dostávám k jádru pudla. Naty, Shou-chan... Právě jsem ségře, sprostě, prohrábla počítač a našla jsem tohle, on je tolik úžasný! Žeru ho...! Ty jeho oči...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat