pondělí 5. dubna 2010

Badou, nikotínový závislák...

Jedná se o DOGS, pokud budete vybírat mezi Anime a Mangou, berte mangu, anime je hodně zkrouhlé (čtyři OVA a každá má něco kolem 15 minut, což je nic moc..)..navíc řeší jen nějký ten "základ"..je to pěkné, ale prostě krátké..! Jenomže Badoua si člověk zamiluje hned..(stejně jako všechny ostataní, protože jsou úžasní magoři..^^) ..:) Hrozně se mi líbila animace, ta je opravdu úžasná..hudbu jsem moc nevnímala..(protože v televizi jel horor..brr)
Ouu, ještě jsem chtěla povědět, Shou, když jsi tak zmínila, že onen chlapec z miulého článek se podobá na Jet Li-ho.. zírala jsem na něj asi deset minu a ono opravdu! Ten jeho pohled..,až na to, že Jet by místo zbraně použil ruce nohy...(neboť ty jsou jeho zbraní, jak známo..xD)
A teď milovaný Badou..(já očíhnu i ty další..^^)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat