úterý 1. listopadu 2011

Levi je na cestě...♥

No a takhle já prožívám nadšení svých kamarádů z toho, že jim odeslali BJD. ^__^


Levi je model od Iplehouse, konkrétně Mars. Je to fešák a já se na něj tolik těším! Maminka od Shinnyi, mu dala druhé jméno "Andrej", jsem zvědavá, co s tím Shinnya provede...:-D
Jinak píšu sem proto, že "Levi" by měla být zkrácenina nějakého jména. My jsme na nic nepřišli a vzhledem k tomu, že Levi už je na cestě domů je čas najít mu to správné jméno. Takže bych Vám byla vážně vděčná, kdybyste se zamysleli. Víc hlav víc ví. :-) A Shinnya se s námi pak podělí o své nadšení z BO a pochlubí se na fóru...:-)

3 komentáře:

  1. Ach, já chci, aby můj psík byl už taky na cestě domů! :-) Je těžký mít kus svý duše tak daleko od sebe. A ty koncertní šňůry jsou někdy tak strašně dlouhý... Ale užíváme si, to zas jo. Psisko je stvořen ke slávě a obdivu.
    Zamyslel jsem se, ale nic mě nenapadá. To by to musela být slečna. Pak by se mohla jmenoval Lavender, tedy Levandule, tedy Levi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono už to nebude dlouho trvat a Psisko ti napíše, že už jede. Jak nám říkávala maminka někdy na začátku listopadu, v době, kdy už se děti těší na Vánoce: "Ještě se párkrát vyspíte"...:-)

    A moc děkujem za tip, Shinnye se libí a v tý anglický verzi to zní dobře i pro chlapce.. Akorát se jí do toho teď zamotal ještě "Leviathan", takže neví...xD Asi bude zase trošku schízovat..^^

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Leviathan mě napadl taky. Jen se mi to nějak nezdálo, protože jsem si nemohl vzpomenout, odkud to jméno znám (a jestli je to vůbec jméno - jestli to třeba není název nějakého léku na bolení zubů či něco podobného :-D) Každopádně vymyslet jméno chce čas. Mně napadl Hector někdy po čtvrt roce. Jeho příjmení za další dva měsíce. A o prostředním křestním jménu přemýšlím doteď. Ale je pravda, že když už je hoch téměř za dveřmi, je to jiné, než když ještě nemá koupenou ani jízdenku domů.

    OdpovědětVymazat