středa 8. února 2012

Podkolenky a šití

..a TAK mi to šlo..XD
Slíbila jsem princo, že až dostane vysoké podkolenky, ušiju mu krátké šortky.
Podkolenky máme a první pokus o šortky taky.
Hm, ...zezačátku to šlo a pak jsem to blbě sešila..xD
Zítra druhej pokus!
Omlouvám se za příšernou kvalitu, dodělala jsem to před chvílí...xD
Šortky a ty nejevyšší podkolenky, co jsou až pod zadkem..:-)

A princův nekvalitně zvěčněný spokojený úsměv... Uch...dnes ho miluju víc než když jindy!

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No nevim, nevim Leeesil, jestli by princ chtěl slyšet, že mu to "sekne"...XD

      Vymazat
    2. Tak sluší? Jsi šikula, já bych tohle neušila. Ale teta mě naučí háčkovat a snad i plést a taky mi ukáže, jak se dělají korálky na stavu a vůbec mi leccos ukáže. Už se těším:-)

      Vymazat
    3. Jó, není na léto nic lepšího než poctivý, pletený svetřík z pravé vlny. XD

      Vymazat
  2. No, sice jsem šortky neviděl z blízka, ale na fotkách vypadají dobře. Rozhodně ses v šití dostala dál než já. :-) Podkolenky super! A zaujal mě taky přehoz/pokrývka s medvídkem Pú a kamarády. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tyhle ani z blízka neuvidíš, ale zdálky jsou slušný, tak jsem spokojená...a zítra ušiju i slušný z blízka..:-D
      (Jo, ty podkolenky jsou úžasný, máme ještě jedny, črny, ne tak vysoký..a princ v nich má úplně uzounké nožky..♥)
      Prosím to je polštář na kterém se Lawr vždycky válí, aby nemusel na koberci, kterej je tvrdej..:-)

      Vymazat
  3. To je ale slušivý komplet! Opět závidím :-)

    OdpovědětVymazat