čtvrtek 16. února 2012

O tom, jak dnešek už NEMŮŽE být lepší...

Děkuji pěkně za sraz... i čajování a přeživší Lawrenc už (společenský unaven) chrupká se spokojeným úsměvem na tváři. A potom!
Marilyn Manson přidal do evropské části turné PRAHU! Muhahahahaaaaaaa....
Já mu celou dobu říkala, že jestli nedotáhne svůj zadek do Prahy tak se na nějaký ježdění já můžu vykašlat... a on si přidal Prahu na 15. července...
Pražská Lucerna bude bouřit...
A já se už pak nikdy nevykoupu, jestli na něj šáhnu..(nebo jestli mě poprská nebo cokoliv dalšího...xDD)
A chci vidět, jak zestárl...xDDD
Oh! Já to smažu, ale teď, to nadšení! Musím to někde ventilovat, když si Shinnya klidně holí nohy! (doufám, že se už neutopila..xD)

8 komentářů:

  1. Já také děkuji za rande! :-)
    A taky chci na MM!!! I přesto, že pro mě jejich poslední dvě alba byly docela zklamáním, protože už to není takový industriál jako dřív. Ale jestli si Marilyn oblékne korzet a punčochy, taky už na hudbě zas až tolik záležet nebude. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tohle nové (Born Villian) pan bubeník přiroval k zvukově Antichrist Superstar a stylově k Mechanical Animals... Takže by to mohlo dopadnout nad očekávání. Je pravda, že ani mě ty poslední dvě nenadchla jako ty starší věci. A když se tu MM naposledy zastavili, tak to bylo.. smutný, prej. Že to odflákl..(to byl tehdy v Brně a my s tátou brečeli, že tam nemůžeme být..:-D) No jo, to je těžký, on nastavý nějakou laťku a kdxž ji pak nepřeskočí.
    Ale je fakt, že když oblíkne punčochy tak už ani nemusí zpívat. :-D (A kdyby Twiggy oprášil nějaký svoje šatky, a přidal rozmazanou rtěnku... muhahaaa. Nevadí, že přibral, hold už není žádnej mlaďoch, ale pěknej je pořád..:-))

    Uch, nutně potřebuju tu brigádu, protože tam musím být!..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jenže Twiggy odešel, co já vím, a Marilyn nejspíš ztratil hlas na live vystoupení či co. :-( Na youtube někdo napsal, že zní, jako by dělal orál nějaké obludě a teď má poškozené hlasivky. Chudáček. (Neměl zkoušet deep throat - měl jen lízat :-)
      Já mám nejradši Golden Age Of Grotesque a překvapivě The High End Of Low (já vím, že je to zatím poslední album). Kamenujte mě! XD

      Vymazat
    2. Co já vím, tak Twiggy už je nějakou dobu zpátky... (myslím, že 2010 se k MM vracel..:-) podle všeho mu to s nimi vyhovuje nejvíc, protože za dobu odloučení prošel několika jinými kapelami).
      Moje maminka si myslí, že tak zní pořád ne jenom teď..:D (Možná se už nalízal dost a chtěl si vyzkoušet něco jiného..:-))
      Kamenovat tě nebudem! Lidé s jiným názorem a vkusem si taky zaslouží žít. :D

      Jooo...a to Vám musím ukázat. Soutěž o lístky..xD Jsou tam dva, třeba budete mít štěstí..^^ (http://www.marilynmanson.cz/index1.php?IDpg=/ostatni/soutez_zadani&IDstl=default)

      Vymazat
    3. O té soutěži vím. A myslím, že ty lístky jsou dokonce hned tři! To bys mohla jít taky. :-) Já jen pořád nevím, jestli se chci zúčastnit a případně pak zažít jeden z nejsmutnějších okamžiků svého života, až můj bůh vyleze na jeviště a začne místo zpěvu skřehotat. Protože - jak také někdo napsal na youtube - jeho hlas byl vždycky čistý sex. :-D

      Vymazat
  3. No! Já si myslím, že do července se mu hlas zpraví. Ale je tu jiná věc. Viděla jsem záznam z Brisbane (a Twiggy tam fakt má nějakou košili...xDD) a Marilyn je tam v tričku..T___T Jestli přijede v tričku i sem, tak probrečím tisícovku...

    OdpovědětVymazat