čtvrtek 11. července 2013

A jsem zase tady.. :)

Zjistila jsem, že bez blogu nebo nějakýho vyplkávače nemůžu žít. A protože jsem nehorázně líná psát si deníček (rukou) tak mám blog. Mám ten blog už x-let a pořád se sem vracím.
Je to moje oblíbené místo vylejvání svých pocitů. Plus mi to moc pomáhá, jsem pak míň (aspoň o milililili... no dobře, trošku určitě!) protivná.
A jak nedávno můj tatínek řekl: "Někdy mlčím, aby si srovnal myšlenky." a když moje maminka namítla, že někdy je to moc dlouho, tak rychle a pohotově odpověděl: "Mám spoustu myšlenek." Já poslední dobou mlčím skoro pořád. Vlastně ... myslím, že je lepší někdy mlčet, ale ne moc dlouho, proto si půjdu znovu psát sem. :) Vykeckávání mi dost pomáhá. :-) Budu si vyplkávat. A taky se třeba přidá Lawri. Dáváme dohromady profily naše plyšákovského harému a máme v zásobě nějaké fotky, jen je musíme trošku poupravit (ale k tomu se dostaneme bůhví kdy..:D)..
Držte nám palce. :) Snad nám to dobře půjde. (A taky se podělíme o zážitky z praxí. :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat