středa 21. srpna 2013

Jablka v županu

Čistě náhodou jsem kdesi na internetu narazila na recept. Byl obrázkový a krásný a tak srozumitelný, že jsem se v sobotu odhodlala a po dlouhé době "mami čekám na dozrávající jabka" a taky "kup čokoládu, třeba něco jako nutelu, to bude nejlepší" jsem se odhodlala. Očesala pár jablíček a dala se do pečení.
Musím uznat, že jako již tradičně se mi při většině úkonů třásly ruce, jak starýmu volovi. :D Ale nakonec jsem všechno zvládla, za asistence maminky a nakonec i sestřičky. Nepořezala jsem se, nespálila, ale od čokolády jsem byla upatlaná pěkně. :D Každopádně to byla velká zábava a kromě toho, jak vypadal můj první pokus se podělím i o recept. Jen je mi hrozně líto, že neznám jeho původce, to bych byla hned šťastnější.
Každopádně každá rada dobrá a takovéto recepty se rozhodně počítají!
Tudíž tuto obrázkový návod:

V jazyce českém, pak kuchařinka pekařinka do náplně, kromě zmiňované nutely či jiné čokoládky, doporučila vlastně téměř vše, od oříšků, přes marmelády až po marcipán. Záleží vždy na chuti.

Já jsem bohužel při prvním pokusu udělala pár hloupostí, jako málo překládané těsto a nebo moc čokolády (jsem hamoun a čokolády pro mě není nikdy dost, proto se tohoto údělu nakonec ujala maminka :D), což znamenalo čokoládu všude a vršek jablíčka klouzající po zbytku. Každopádně ... i když to v závěru nedopadlo, jak jsem si přála, tedy vizuálně, chuťově to bylo výborné a krom své vlastní pochvaly (jak se u nás říká "pochval se, nikdo jiný to za tebe neudělá") jsem získala i tu rodičovskou. ^^ A svůj výsledek jsem si odfotila, abych věděla čeho se příště vyvarovat.. (těsto překládat, s čokoládou to nepřehánět ..:D)
A stejně se pochlubím! :D A příště budou určitě i lepší! :3

Žádné komentáře:

Okomentovat