neděle 22. září 2013

Veterinární prohlídka

Protože mám dva články v záloze, ale zdá se mi, že prostě ještě není jejich čas. A taky proto, že už je to docela dlouho, co tu naposledy něco... umřelo. :D A taky! Chci psát, ale někdy mi dochází slova... a nebo ani nejsou v mém slovníku a to je pak ještě větší dřina... uf.

ALE! Myslím, že opěvování elfí krásy by mi mělo docela jít. :3

Při jednom ze dvou z výletů (nucených, protože naše škola si myslí, že Praha je středobod vesmíru a nebo! že všichni studenti jsou nehorázně prachatý a můžou si tudíž cestovat z Prahy a zpět tisíckrát za den...:D) do Prahy v jejichž rámci proběhly porůznu zápisy posledních zápočtů a postupů do vyšíhch ročníků. Jsem sbalila foťák a cestou Káju a zastavily jsme se všichni na veterině. Pravidelné prohlídky jsou důležité! Hehe.
Při té příležitosti jsem Káju obdarovala plackami s její oblíbenou skupinou One Direction (který já nemám ráda, ale proti gustu..:) a když se Káje líbí a udělá jí to radost), KONEČNĚ jsme viděli štíra a nebo paní štířici, ale kdo ví a to nejdůležitější! Žabža mi přinesla Rivila a já si udělala pár snímků,...
Opravdu nevím, jestli měl Rivil z fotografování radost, proto se jeho složka jmenuje tak, jak se jmenuje. :D
Každopádně Rivil je krásný. A myslím, že i přesto, že Vlčák je velice okouzlující (no jakby ne, když je to čarodějnice) Rivil zůstává mým oblíbencem. Možná to je i kvůli tomu jeho něžnému úsměvu. ^^
Jinak, měla jsem velikou tendenci při úpravě fotek hnát Rivila trošku víc do červena (na mou obranu mu to moc sluší!). Je to prostě proto, že vínová/červená a tyhle teplejší barvy mu, podle mě, víc sednou. A o moc víc. Sluší mu i to co má teď, ale Žabža velmi dobře ví, jak jsem měla ráda jeho původní paruku, která byla vínovější/červenější.. :D Možná je to ovlivněno tím. Každopádně kvůli této mé tendenci jsou originální fotky s původní barvou a bez úprav značené (v závorce u nich je napsáno "orig" velmi originální značení..:D). Zbytek má jen číslo.
A teď už konec kecání, přidám sem malou ochutnávku a zbytek fotek (a mnoho jich není, měli jsme na sebe jen chvíli) najdete v galerii pod názvem "Rivilovo týrání". Příště třeba bude moct někoho potýrat Rivil (třeba Reetu? Aby neprudila a Rivil se zase mohl pomuchlat s Araltkem... ^^). Doufám, že se Vám bude líbit.

Moje oblíbená,.. :3 A následují dva moje mega výstřelky. :D Prostě jsem si to chtěla zkusit a ono to nevypadalo úplně hloupě. Jak by řekla moje sestra, vypadá hustokrutopřísně! Ale protože už tahle fotka hodně prodlouží článek, zbytek (číslem dvě) fotek najdete pod perexem. :)

Rivil jako Redhead. A slušelo by mu to! :)

Chtěla jsem si jen zkusit nějaký zajímavý filtr. A tahle to dopadlo. :D A je to jediná takhle šílená fotka.

Žádné komentáře:

Okomentovat