úterý 1. ledna 2008

Konichi Wa

Muhe,první článek letošního roku připadá měě...,jupec mm nehoráznou radost...xD Páč Alee-chan ta zase nemyslí na nic jinýho než....uhh...já asi radši mlčím....pardon pardonrozebereme to jindy...xD Alee,je pár lidiček s kerýmy plánujeme spřátelit blogíska tak budu dělat diplomky jen co se dozvím,po čempak naši nový "kamarádi" touží...x)) Už se těším,mě to totiiiž děsně baví,i když mi to skorec ubec nejde,vlastně ubec,ale co už....bereme to s kapkou(věží kapkou) nadhledu,žeoo...x))
Jinak nejspíš sem marod,teda jako ne nijak moc,ale sužuje mě rýma,sakra já se jí snad do smrti smrťoucí nezbavim,každou chvilku pžíkat a schánět se po kapesníku toe hroznýýý...!! Ale já to zvládám,v pohodě...:D Ve škole to nějako budu muset přežít naštěstí deme jen čtvrtek,pátek ale spousta škol třeba nende úbec a dou si až na pondělí..!! Grr....!! Mňo ale já se těším,aspoň uvidím zase těch 31 (doufám že budou šici) lidičeeek...a pana Voráče..(Absolutní Ironie..xD)
Mňo a eče sm přemejšlela,já jsem se nedávno prohrabávala hordou krásnej fotek...:D A napadlo mě Alee-chan,co takhle udělat hmm...ochránce tohodle blogísku,jako víš třeba draká psá vlká bo tk něco....chńápeš jak to myslím,já už bych měla vybraný...byla by to tahle potvůrka,ale můžem udělat aji dvě jedna tvoje druhá moje,ale moje by byla jednoznačně tady tadlee...→
Prostě,maličkatej,a mladičkej stejně jako náš blog a pak by mohl růssst...x) Jenom prostě...snad by jsme mohli mít ochránce...x))
I-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat