pátek 18. ledna 2008

Lilim kiss → Recenze

Lilim Kiss > Tuhle mangu jsem dočetla tk nějak se smíšenejma pocitama,dopadlo to dobře,ale zároveň tak jako.No prostě chudák Saki..xD..Každopádně o čem tahle manga je..>
Lilim má být démon,který po večerech navštěvuje muže a za polibek,kterým jim vysaje energii jim nabýdne,hmm..necudné sny.Je sice fakt,že se ten,keterej tohle zažil ráno nedokáže vyhrabat z postele,ale je taky fakt,že každý se do Lilim zamiluje.Flakonek ve kterém je Lilim zapečetěná najde Saki.Saki je poněkud tichý človíček obletovanej spoustou žen,jenže on se o ně nezajímá.A pak příjde Lilim,která mu udělá ze života peklo,ale zároveň ho něčím obohatí.Saki se nejprve snaží Lilim zapečetit zpě,ale poté co se mu to nepodaří (sice se snaží dál,ale to teĎ stranou,páč jeho snahy nakonec upadnou v zapomnění) začne Lilim zakazovat spoustu věcí..(nesmíš lítat,nenost tyhle vyzývavý věci,nelíbej jiné muže..atd.) a Lilim poslouchá,a to ,jak se zdá, něco v Sakim zlomí.Ani Lilim ani Saki si,ale nepřipouští,že by mohli milovat toho druhého...
Tahle manga opravdu stojí za to a určitě by si zasloužila rozpohybovat..Jsem jednoznačně pro a jsem si jistá,že jsem ji nečetla naposledy. ↓↓ (ukázky,pod prexem..!!) ↓↓

→ Lilim
→ Saki
→ Lilim a Piju-cahn (ta koulička co objímá..xD)
→ Miu
→ A Celá Sakiho rodina..(táta lehce chlípný..xD)
Doufám,že jsem vás,alespoň trošku navnadila,protože to byl můj hlavní účel...^^ I-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat