sobota 5. ledna 2008

Vyhodnocení od Darky Sasuke..!

Takto vyzeráš:
Viac, keď klikneš na "Celý článek":

Meno: Imonoka Yasoko
Vek: 14
Hodnosť: Gennin
Vesnica: Vodopádová
Tvoja minulosť:
Tvoja minulosť bola krutá... Rodičia patrili k špičkovým ninjom, takže na teba nemali dosť času... Preto sa o teba staral tvoj o štyri roky starší brat. Keď Vašu dedinu napadol démon, pri jej obrane tvoj brat zomrel. Bolo ti za ním veľmi smutno. Po jeho smrti ťa dali rodiačia do súkromne ninjovskej školy, kde si sa veľmi nudila.
Tvoja špecialita: ninjutsu
Tvoje obľúbené jutsu: Ninpou Kumoshibari
Element: Voda
Čo na teba hovoria:
Naruto: Ehm, z tou pavučinou je desivá, nemám rád pavučiny, ani pavúkov!
Sakura: Je milá.
Sasuke: To jej sieťové jutsu je super...
Gaara: Najlepšia kamarátka mojej sestry...bóóže, čo som komu spravil?
Temari: Gaara!!!
Ten Ten: Tá jej pavučinová sieť sa mi vôbec nepáči.
Hinata: Je strašne priateľská.
Neji: Páči sa mi...
Rock Lee: Keď sa páči Nejimu, musí byť divná.
Kakashi: Je dobrá.
Děkují,je to skvělí a hlavně se mi líbí to,že se o mě staral starší bráška...(ale umírat mi nemusel..*fňuk*). Eh co to kecám skvělí,je to dokonalý...!!...:)) Arigatoo..!! A stli cete takyy tk tu → ClicKeeŠš

Žádné komentáře:

Okomentovat