neděle 10. srpna 2008

*jsou slyšet fanfáryy* Jsme doma...

K této zvláštní příležitosti se svámi podělím očást obrázku (Gravitation..xD), kterej jsem stáhl společně s nějakou Yaoi mangou..., mám pocit, že ta manga se mi nelíbila..:D
Hiroko von Rabersdrof

Není skvělej..:D A to jste neviděli celý pictíín....*kření se* A teď k důležitým věcem...
Sotva přijedu bafne tady mě...*ošklivý* pictín dvou muckajících se zrůdiček, Alee-chan se moc nevytáhla...*popichuje* Málem jsem měla srdeční zástavu.. Na takovýhle obrázky jsem si docela odvykla a znechutil mě další Yaoi pict..*přemejšlí kde byla* Ale už se do toho dostávám..xD xD Nini-chan se vytáhla..:D:D
Jinak moje drogová kariéra končí...xDxD Soused sice má pořád plnej skleník Marijány...*tláme se* Vypadá to moc hezky, ale kouřit to...*zvrací*
Celou tu dobu u babičky...Hiroki se sice činil, byl rozdavačnej až běda, ale na mě se vykašlala, většinu těch jeho "záchvatů" vybrala ségra.. Ale jinak hodnej kluk..^^
Včera strejda slavil 40cítku... Týnka hodila slimáka do ohně a teta prej jakej je sadista..xD A tak jsme se díky slimákovi dostali k žížalám a přes žížali až k tomu na co nám jsou hřbitovy, když se stejně každej nechává rozprášit...xDxD To zase byli debaty...xD Nechtějte to slyšet...xD
Styskalo se mííííí...strašně...(Jsme se zase hádali s dědou, a já znova demonstrativně opouštěla pokoj...xDxD Kdybych to neudělala mohla bych říct něco co by mě do smrti smrťoucí mrzelo...)
Aaaa viděli jste Olimpiáduuuu...??? *ještě pořád unešená* Byla kráása...(A už skončil Trigun a Nicolas vážně umřel...*kňučí*)
No nic ještě vám chci poděkovat,že se vám podařilo zabavit mě čtení na přibličně 4 hodiny...^^ Měla jsem radost...Hlavně ELo-chan překvapovala...^^
Tak paa...Možná ještěě něco přidám...:))

Žádné komentáře:

Okomentovat