čtvrtek 29. ledna 2009

Řeknu vám jen toliko..

..určitě jste si všimli jak to tu slušně upadá..a nejspíš Vás (ne)potěším faktem, že změna se konat nejspíš nebude, ale má to jedno plus. Nemusíte číst moje zbytečné bláboly a ztrácet tak drahocené minuty svého života..
Faktem je, že nemám čas a když už ho mám tak si buď čtu knížku..(Mám Sherlocka Holmese a no..ta knížka má dost yaoistickej nádech takže...*culí se* občas opravdu lapu po dechu, co si to ten Holmes k Johnovi nedovolí..) nebo šmenjdím někde po netu a ikdyž vím, že bych sem měla zaskočit a přidat aspoň něco, tak prostě se nedokážu donutit, mě to nebaví... *vzdychla* Já fakt nevím, mám zase jakýsi divný období.. Ikdyž ve škole je celkem sranda..*vzpomněla si na dnešní Helzino prohlášení "Kašpi ty jsi všude takovej tvrdej.." a chichňá se*
Noo nic..:) Přeju pevný zdravý, papejte hodně vytamínů a tak podobně.. a Pac a pusu..
Hiroko

Žádné komentáře:

Okomentovat