čtvrtek 1. ledna 2009

Vítá Vás Nový rok...xDD *uculí se*

Konichi Wa

Jak jste užívali včerejší noci, popřípadě ještě dnešního rána..?? Dooufám, že za sebou ještě stále netáháte nějakou příšeru... (třeba Draka nebo opici..xDD)
Hiro-chan je svěží páč to o půl jedný zabalila, mě jakoby přejel parní válec... takže jsem to nějak moc neslavila, jen jsem si přiťukla.. (pomerančový džuseeem... nikdo ho nechtěl a přim byl ňamka..xDD) a pak koukla jak lidi do nebe vystřelujou tisícovky v podobě různej rachejtlí a petard a hurá na kutě... Zdáli se mi opravdu šílený sny...ale docla jsem se vyspala...xDD

Mňo a dneska...se ještě uvidí jaký bude poocování, páč na Nově má bejt Zkrocená Hora a Hiro si na to brousí zoubky už pěkně dlouho...*úcul* Ikdyž taťka je silně proti tomu, abysme se ségrou koukali...xD A měl dobrej argumet... *v záchvatu smíchu sjela pod stůl* ("nemůžete se koukat jak si to dva.. *to slovo spolknul* kluci strkají do prdýlky" <- Hiroko po tom prohlášení lehla smíchy, páč Taťka nahodil ten jeho "růžovoučkej hlásek" a tvářil se u toho tak vážně.. Mě úplně tekli slzy, takže jsem nemohla dobrejch deset minut ani mluvit...xDDD) Ale on má vždycky argumentů milion a pak se na to stejně čučí s náma.. *trhla ramínky* Ikdyž možná, že dneska půjde radši spinkat...xDDD

A ještěě v neděli v 8 hodin večír má být na Viasat Explorelu (bo jak se to píše..) Teda myslm,že na tomhle programu.. Britský dráma má se to jmenovat..Sakra já si nevzpomenu.. No každopádně je to "výklad" Shakespearvejch sonetů, a kdo četl jeho sonety, tak určitě ví, že to dráma bude asi hoodně zajímavý... já si to hodlám natočit...a nebo mi to natočí maminka v týdnu, kdy to opakují..^^

Nooo a to je asi tak všechno co jsem chtěla..:)

Jenom ještě Krásnej Novejr rok... Plno úspěchů a splněných přání...:))
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat