pondělí 14. prosince 2009

"Dneska jsem spapala stromeček.." ->Ukáááž...

Hehehe..*poslouchá Cinema Bizarre - COŽE?!*
Dneska, hned po ránu na mě Alee vypálila: "Hádej jak se jmenuje P.. (to je fuk třepa Pepa..xD) takže..Pepova holka?" Možná, že kdybych byla aspoň lehce vzhůru tak ji nějak odpovím, ale takhle jsem se zmohla jen na otevření pusy a zakroucení hlavy.. (možná,že jsem kvákla i něco jako "nee..") Alee:No Lukáš.. (Hiro se po obličeji v té chvíli roztáhl spokojený úsměv, co víc si přát?)
Do Vánoc už zbývá chvilka, pochlubte se kolik máte dárků..Já mám jeden, jsem šikovná...*culí se*
Taky jsem byla marod, v podstatě celá naše rodinka, kromě Šáren, což je odolná žena..(Maminka jim omdlela, měla obrovskou agínu a jela sanitkou...*teď už jí to příjde vtipný* a odřela si koleno..xD
Normálně minulou sobotu jsme byli osvětlovat Stužkovací ples..(A vydělali jsme..xD) A chlapec, který nám tam diktoval, co a jak, byl jedna po chlastačce a jedna hrozně vtipný..(kašlal nám do mikráku a to dost bolelo..Ha, to on nás nakazil..) ..a vůbec..takže jsme se dozvěděli, který holka má hezký šaty a u jaké oceňuje spíše jiné věci...xDD Hrozně jsme se bavili i při představování zbytku týmu, třeba zaktrslík Timi a Josie..xD Jen tak mimochodem první z nich má večně volný byt, takže není problém..(v té chvíli, jsme se z Helzinkou válely po zábradlí balkónu/umírali smíchy/ snažili se nepřepadnout..xD) ..Byl to skvělý večer, až na ty šaty...Sice jsou krásný, ale když na vás táhne, tak se rychle onemocní...^__^ Každopádně, když jsme našemu kecateli donesli pivo, za super komentář k plesu dost tomu nevěřili..(údajně nás pozve až nás potká..xDD)..a ze zadu se ozvalo.."Ještě sedm holky..xD" haha, tak to už jsme tedy nešli..:)
A to nemocnění bylo taky celkem vtipné..:) naštěstí už jsme všichni zdravý, Máničku jsem taky nenabourala..(ikdyž málem..xD) A navíc jsem KONEČNĚ zhlédla Howla...a říkám uuuuuuuch..*dělá,že si ho Vůbec nestáhla*
A pak taky Herculese (kreslenýho..) Prostě spokojenost...
Jen mi teď ještě upřímně řekněte, kdo z vás jde do školy i v pondělí a v úterý příští týden???
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat