pondělí 28. prosince 2009

Dostala k Vánocům učebnici fyziky..To je správný student!..xD

Ahoooj..,
*tenhle článek píše už podruhé a blog.cz, za to nemůže,divný..xD*
Dneska jsem stáhla kompletní diskografii Raphael..bože, když to je taak...*má záchvta* Taky pořád dokola přehrávám album Seileen. Jeho hlas je tolik ááááách...*vidíte, jak je dneska ohromně výřečná?..xD*
Dobře, z jinýho soudku. Jak se máte? Vánoce? Že paráda? noo my taky..^○^ Jsme přežraní cukrovím a salátkem..máme ty úžasný lesklý (gacktovský) kalhoty, tričko s králíčky..a CD od Presleyho...jooo a taky jsem dostala na Máničku úplně úžasnou značku..Prý "Malé, ale moje"..xD Hrozně se těším na jaro, až budu zase mco jezdit..uchuuu...*fakt se těšíí..xD*
A teď se, ale musím k něčemu přiznat..*dloube prstíčkem v zemi* Když jsme byli u tety, tak jsem se hrozně zamilovala, úplně na doraz..,už předtím to bylo dost žhavý, ale teď, teď jsme to teda dodělali.. Je tu je jeden malej zádrhel.., mýmu miláčkovi jsou pouze čtyři měsíce.. a mám takovej divnej pocit, že až bude aspoň trošku k světu, tak na něj už budu prostě stará a nebude mě chtít..*pořád ještě drží jak takž vážnou tvář* Jenomže, když on je vážně k sežrání..*vyprskne smíchy* No tak fajn.., když já toho prcka prostě žeru a jakej má stisk, medvědí..xDD *drtil jí prsty v jednom kuse* a ten jeho úžasnej křeník..xDD Dobřeee...už mlčím.. Já malý děti moc nemusím, ale Matyšek, to je prostě vyjímka potvrzující pravidlo..x) Dřív jsem tak patlala Ráďu, ale on teď nějk sexuálně haraší...(když se osmělí..xD) takže se od něj se ségrou držíme dál...a on si stejně víc vyhraje s bráškou..xDD..
Ty joo...xDD Já jsem se zase rozepsala..:D:D Ale co..^^
Na ruce mám kousanec od tatínka.. Když my se máme tolik rádi..*dělá,že ho vůbec nekousla do břicha, aby si to taky užil..xD*
Uf, začínám mlet kraviny.., nebo spíš moc kravin..xDD TAk já mizím..mějte se krásněě...^^ Prozatím..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat