pondělí 7. prosince 2009

Oscar Wilde..

To je doba, hm..?..xD

Ráno bylo lehce hektické, nejprve dohady s mamkou, kterou bundu si vezmu..(nakonec jsem vyhrála..xD) A pak se Mánička rozhodl trucovat. odmítl startovat. Do Zábřeha je to přeci jen kus a my měli málo času. Volalo se tatínkovi a všechno se nakonec stihlo..(maminka to kalila 140, kde se dalo..,ale byli i horší, přejíždět přes dvě plné čary, no potěš..) Vlak taky nic moc, některým z nás bylo špatně..(Ale to ne, že bych byl zkalenje, ale jak sedím na té zemi, tak to mám blíž, že a no..)..někteří se bavili..(Kam zmizel ten kabel??) ..Hiro si dala DIM, a tak vůbec j-rock a bylo jí dobře.
Do Pardubek jsme dojeli všichni v pořádku, nikdo nezvracel..A dostali jsme rozchod. Někteří zakempili hned v Tescu, jiní si počkali do Mekáče a my zakotvili v Penny..xD Každej ke svýmu..*dělá, že to Penny vůbec nehledali ..*
Nakonec jsme se před divadlem sešli všichni (ale úúúplně!), rozdali se lístky..(Já jsem asi neměla trhat ten kontrolní pásek, že??..-zmatená paní profesroka..xD) a mohlo se jít na to.! (mezitím jsme se dozvěděli ještě, kdo si koupil jakou podprdu, a kdo si vyzkoušel jaký svetřík..xD)
Paní uvadečky byli VELICE příjemné. *šklebí se* bund jsme se zbavili v šatně . Překvapil nás hlavně interiér, respektive ..hm..velikost samotného divadla. (Monča to přirovnala k větší tělocvičně..,ale stejně jsme koukali, páč naše Divadlo je větší..xD) Dostali jsme osmou řadu, takže celkem slušný, ikdyž být vepředějc nestěžovala bych si, ale nemůžu mít všechno, že.. Slečny před námi nakonec taky sjeli níž, takže jsme krásně viděli.
Co se samotného představení týče.., hm..bylo tam pár změn a někteří akteří chyběli, ale co se divit, když se hraje v pěti lidech, ale mohli udělat dvě přestávky, čily mezi každým dějstvím, bylo by to pro nás snesitelnější..,ale dobře.
Hlavni, čily Filip byl absolutně úžasný, z fleku by mohl hrát ukeho, jeho couvání před Gvendolinou, skvělé...xD Navíc to byl takový Pan Sympaťák, nebylo co řešit, jeho pohyby, výrazy a hvízdání..(když mluvil, jakoby ho někdo nakopl..xD). Algy byl taky skvělí..^^ Vždycky veděl na koho se má kdy osočit a vůbec..^^ Jeho dvoření se Cecilii..xDXD (Mimochodem, Elo, Cecilie, nepřipomněla ti teda někoho?? Já mám pocit, že ji znám..xD) Musím se přiznat, jedinná postava, kterou jsem si neoblíbila, byla právě Gvendolin, byla zbytečně prsatá, řekla bych..xDxD Ale ne, že by byla nějak špatná, jen to není typ osoby se, kterou bych se chtěla potkat..:)
Cecilie i Matička (která hrála skvěle i služku..xD) se mi líbili..:) Příjemné a vůbec..:)
Dvě nejlepší akce byli, když služka, tančila na hudbu píšťalky...to celé divadlo řvalo smíchy..xD A absolutně nejlépe byla ta znásílňovací bitka.. To už jsme všichni nadšeně tleskali a řvali jako někde na koncertu..xD nedalo se tomu odolat...:)
Musím říct, dala bych si to znovu, prostě nezapomenutelný zážitek toto! Přinutili jsme herce, aby se pětkrát vrátili..xD Tak dlouho jsme tleskali!
Uch...krása..!
Horší bylo..(v přestávkách) ty hrozně příjemné paní na nás věčně řvali, že se tam nepije! (Hiro jedla, ale pšt!..xD) navíc na nás jedna ječela, že nám tam pořád svítí mobil! A to nebylo fér, neboť slečna v úplně jiném kvadrantu fotila a to bylo ono! A když se to zjistilo ani se neomluvila. Taky nás skoro nenechali jít na záchod a vůbec snažili se nás z toho divadla vyhnat..to se mi nelíbilo.
Jinak domů jsme dorazli všichni a v pořádku, pro mě si přijel tatínek, takže jsme ještě rozvezla pár lídi..(tedy tatínek rozvezl..xD) a doma jsem byla schopná akorát padnou a chrnět..
Co byste taky mohli chtít..xD
Jen ve vlaku byl ještě sranda, když nám Regina (paní profesroka..xD) vyprávěla, který učitel propadl z čeho a nebo z čeho měl na mále..xD (Třeba jeden učitel, co propadal z matiky, teď na gymplu matiku učí, divný ne..xD?..xD)
Každopádně jsme si to moc užili...:)
Já jenom teď doufám, že se pochlubí, drahý CHLAP Elo..??..
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat