středa 10. března 2010

Vydrž ještě 45 minut!!..xDD

Už dva dny se flákám,..xD Pronásleduje mě šílená lenost, ke škole mám nehorázný odpor a navíc mi bylo špatně, ale! Dneska se jde do divadla na Sherlocka Holmese a tam prostě nesmím chybět, takže teď uklízím, topím a vůbec všemožně dokazuju, že už je mi opravdu dobře a smrkat v divadle nebudu.
Schválně, poznáte kdo to je..?? (Nejspíš nějaké bývalý student Bradavic??..xD Objevila moje sestřička..:))

Jinak přidám své nadšené ohlasy na některé filmy. Coralina, kterou díky Nini naprosto zbožňuju a mám tu odvahu říct, že jsem ji viděla víckrát než Harryho Pottera 3., dál jsem včera nadšeně shlédla Sweeneyho Todda, ďábelského holiče a spotěšením můžu sdělit, že Alan (Severus Snape) je prostě dokonalej zvrhlík a parchant..*nadšeně*..A od Pan Burtona se jen tak neodpoutám, ještě tu mám jeho Devítku na kterou se nehorázně těším..:) Mimochodem věděl někdo z vás, že Helen (Moje milová Belatrix..xD) a pan Burton jsou svoji..(oni spolu mají dokonce dvě ďábelské dětičky..xD)..??
Ha musím pokračovat ve výčtu..Další potěšení ..Total eclipse se právě tahá do mého..(respektive sestřina..xD) Notebooku..dost dlouho jsem odolávala, ale dneska dneska už to prostě nešlo...:D Poslední dnešní akce bude Sherlock Holmes, film mám na mysli. Vůbec mu nefandím, protože ačkoliv je kamera úžasná, stejně jako herci, co jsem slyšela, tak v tom chybí to "něco" co mezi sebou chovají v tajnosti John a Holmes.. No uvidíme...:)
Jinak se chci omluvit, že nic nedělám tenhle týden měl být zabíračka, ale já tu největší zabíračku omarodila, takže snad to bude lepší, to další terno nastane až po Velikonočních prázdninách..:) A to bude teprve kolotoč..:)
Jeteště jsem chtěla kváknout o tuličce.. je to trošku složité mám nachystaných několik, bohužel kratších dílů a rozhodla jsem se pro dost radikální změnu. Původně mělo být kapitol víc, ale nakonec to plánuji zredukovat zhruba na tři delší kapitoly. Je to ale jedno malé ale! protože jsem teď neměla tolik času, kolik bych si přála, popřípadě jsem ten zbylý čas trávila na tom proklatém "FejsBůku"<s tím plánuju skončit a už jsem to hoodně zredukovala, ikdyž občas neodolám..xD tak prostě není dopsáno a bude se muset čekat dýl. Ale věřím, že to zvládnete a já se budu snažit dopsat Tulící, co nejdříve.
Co se ostatních povídek týče, stojí stejně jako tulící. Buď není čas a nebo ta "ďáblova stránka".. No uvidíme, plánuji se tomu nějak hlouběji začít věnovat už od zítřka..:) Tak snad se budeme moci brzo těšit, z další dokončené povídky.. Běžím topit..xD
S láskou,..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat