neděle 13. června 2010

A hurááá... pryč..

Ono to zase až takové "hurá" není, venku leje, což mě děsí. Pravda mám super nový deštní za šedesát korun, takže se jistě nemám čeho bát. (já ho snad radši ani nerozbalím, aby se mi nerozbil..xD).
Osobně si myslím, že t bude veselé. Dohromady máme naplánování asi 130 kilometrů (je to na pět dní), což není tak strašné, ale vzhledem k tomu, že sebou vezeme dvě nejhorší schlíplotiny (a stěžovatele)..no uvidíme..nakonec oni přeci chodí do posilky..ikdyž to je pořád samé "bolí mě kozy" "bolí mě zadek po včerejšku s Vlastikem..<*v tomhle momentu jsme se na sebe se Zbyňou mým domělým bratrancem z pátého kolene po sobě podívali a propadli záchvatu smíchu* "Vy ste blbí"..Haha... xD Vlastně se fakt moc těším.. Samozřejmě se odmítám účastnit radovánek "kdo se nejdřív ožere", jednak neumím pít a jedna mám psychický blok. A vezu sebou Kačku, která mě v tom nenechá samotnou. Já jí věřím!
Uf, musím zítra vstávat už o šesti, což se mi moc nelíbí, ale zvládnu to (co jiného mi taky zbyde)..Všechny prášky mám nabalené, alergie mě tentokrát nepřemůže! *dělá, že vůbec nesmrká, že jí vůbec neslzí oči..*
YouNatsu
Já si nemohla prostě pomoct! Já ty koťátka miluju..^^
Taky jsem chtěla onformovat o úžasné četbě, které se mi dostala do rukou..(otravovala jsem Máju, tak dlouho s tím kouskovaným čtením, až mi tu knížku nabídla domů..xD).."Historie kanibalismu aneb ochutnej svého souseda", prvda u některých těchl lidí jsem byla ráda, že jsem vynechala večeři, zatomě ohromně fascinoval případ Armina Miewse (jen oufám, že to mám dobře..), který svůj "oběd" našel přes internet a oni byli DOMLUVENÍ, že ho sní! Nejhůř jsem na tom byla s jistým Issuem, japonským kanibalem..ten byl opravdu nechutný a co hůř, je z něj mediální osobnost (na svém kanibalismu slušně vydělal a asi i vydělává..)..nikdy ho neodsoudili. (a on neí jednný, ještě "pařížský upíru" pobíhá na svobodě..ikdyž ten si aspoň trošku poseděl..) No odbře, pro dnešek dost, ale vězte, že o tom ještě uslyšíte! Stejně jako o "Vráně" komiksu, po kterém jsem skočila v knihovně..(Od filmu s Leem je hodně odlišný..komix je vlastně o hodně "hlubší"..)
Tak se tedy loučím. Na turisťáku si budu dělat poznámky a pak se třeba o ty nejlepší kousky podělím..(já se o ně podělím určitě, hlavně jak půjde o Vlastika..xD)
Mějte se fanfárově..
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat