čtvrtek 24. června 2010

Hurá do příkopu..

Druhá část těch mých vzpomínek se asi "lehce" pozdrží. nějak není síla, chuť. Ale, co se dá dělat.

Když se mi to o čem teď budu několik minutek mluvit stalo, slíbili jsme si, že to nikde nebudeme ventilovat, ale já MUSÍM..! :D Teď už je to totiž opravdu vtipný a nijak mě to nestresuje..
Connie <3

22.6. Pořádala moje babča vernisáž fotek jednoho moc šikovného "amatérského" fotografa..(81-let a pořád skáče přes kaluže). Moje ségra se své účasti vzdala, ale já jsem, co se tohohle týče děsně akční a všechno, co se týká "téhle" babči mě zajímá..(protože, tahle bábi určitě nekouká celý den na telenovely..navíc píše (básničky) a běhá po horách a tak vůbec..:)).. S sebou jsme měla vézt další tři děvčata..(spolužačky)..ony jely doprovolně, skutečně jsem je k ničemu nenutila! Postupně jsme se měly setkat u Penóša a pak u památníku nedaleko Bratrušova/Šumperku (a?!..). Setkání u Penny proběhlo v pořádku, problém nastal se setkáním u památníku, cestu k němu jsem /s klidem/ přejela a že si teda jako couvnu. Nikde nikdo, to bude pohodička. Zařadím si, zamotám volantem../zapomenu,že je tam ten blbej příkop!/..couvám a najednou hup hup! Máňa /jo to je moje autíčko Pan Mánička/ leží v příkopu skoro na boku. Zadním kolem jsme nějakou záhadou skončili na trubce, co pomáhá vodě "proplout"..
Tak jsme vylezly, já streslá, třesou se mi ruce, holky vysmátý.., nikomu nic není..dobrý. :)
Naučily jsme se správně rozkládat trojúhelník, zjistila jsem, že mi chybí hák. Naštěstí nám zastavilo hned první auto, moc bezva pán..(myslím, že se pak doma ihned podělil o histroku se třema připitomnělejma holkama, co si couvly do škarpy..)..Máňu nebyl problém vytáhnout, on je takový malý prdítko, takže ještě aby. Dokonce není ani nikde odřenej! Jenom já mám modřinu přes půlku kolene..xD Ségra to pak ze mně pak poctivě vymlátila..doma to nikdo neví, babička taky ne, páč jsme přijely včas. A vlastně se vůbec nic nestalo...:D Jenom už nikdy nebudu couvat, když mám za zadkem příkop, to opravdu ne-e!
Co se vernisáže týče, fotky byly opravdu moc krásný..Mám pár svých "vyvolených" (jeden se Lviskem a na dalším je roztomilý chlapeček v kroji! jaj..^^)..:) Třeba je i dostanu, páč jsem je babičce tak jako "nenápadně" ukázala..xD
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat