pátek 4. června 2010

..konečně mám čas trošku pro sebe..:)

..přežila jsem, i přesto, že jsem měla skutečně na mále a včera jsem se dokonce zhroutila..jaj. No stane se, bylo toho moc, navíc jsem tak napůl nemocná (já nebudu ležet, protože to mě zabíjí víc, mám to ozkoušené!). Dneska jsem svůj týden završila čtvrtletkou z matiky, kterou jsem pěkně posrala.. Jsem pitomá, najednou jsem byla tak hrozně zmatená a nesměli jsme mít kalkulačky, takže jsem byla ještě víc mimo! Vzoreček jsem si vybavila blbě. Já tomu rozumím, přece! *praštila hlavou do stromu* Jsem ze sebe tak strašně zklamaná. Stydím se za sebe, myslím, že kdybych se na to učení vykašlala tak jsem dopadla mnohem lépe. *vzdychla* No co, tak nebudu mít z matiky dvojku, ale trojku..
Jinak se nic nestalo, umírám si pořád v klidu a sama, bourat jsem nebourala, koryta našich řek se sice zvýšila, ale nijak se nerozlévala. Teď už svítí sluníčko..(ikdyž pravda, nikdo neví, jak dlouho..xD)
A tady to evidentně dost umírá, takže děkuji Shou za komentář..:) Opravdu mě to moc potěšilo a částečně mi to i dodalo sílu, dál pracovat, takže jdu na to..:)
S láskou Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat