pátek 22. července 2011

Jak jsem zapochybovala

Jsou to asi dva dny, co jsem skutečně zapochybovala. Blonďatý chlapec mě vyvedl z míry. Absolutně jsem si nebyla jistá, jestli mu můžu věřit, že skutečně je chlapec.
Poohlédla jsem se po dalších informacích a zjistila, že se jmenuje Maya, přiznám se, že mě to moc nepřesvědčilo, takže nastalo další hledání a ověřování.
LM.C, totiž tato dvoučlenná skupina skutečně jsou tito dva chlapci.
Ujistila mě o tom i moje sestřička a ukázala mi plakát, kde jsem konečně prozřela.

Já jsem si myslela, že mě nemůže nic překvapit, že přece je to Mana nebo Hizaki nebo Kamijo nebo já nevím třeba Uruha. Ale tohle mě fakt dostalo. Možná, že mě uhopsaný korejský dívčí pop zblbnul natolik, že jsem měla pochybnosti.
Ale víte, teď, když se na něj znovu dívám, pouštím si klip s touhle image, tak si říkám, jak jsem mohla pochybovat?! Vždyť tohle je přece na něm vidět.
Teď když to vím stopro, je to jasný. No ne?..:D

2 komentáře:

  1. Chlapci jsou na té fotce velmi pěkně sladěni. Zrovna čtu knihu o módním návrhářství, kde jsem se dočetl též o opakování motivu, barvy, vzoru či látky na modelech jedné kolekce, které by nemělo být monotónní, ale mělo by se střídat a různě obměňovat, aby to nezačalo být nudné.
    Každopádně: Tady mě určení pohlaví tak nepřekvapilo jako u členů skupiny Versailes. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. .. Uhm, ji Hizaki. Nemám tušení, proč mě blonďatý chlapeček tolik rozhodil, to se mi nestává. Možná, že ta moje "imunita" není tak )úplně funkční..:-)

    OdpovědětVymazat