pondělí 1. srpna 2011

Kinové zážitky

Včera jsme KONEČNĚ byli na poslední části Harryho Pottera. Mám pocit, že tomu ještě něco chybělo.
Efekty byli naprosto dokonalé, film byl opravdu skvělý a kapitola s Princem dvojí krve byla zpracována tak úžasně, že jsem ji celou proslzela. To byl opravdu herecký výkon nad výkony. :-)
I Lawri je rád, že to mohl vidět na vlastní oči takhle krásně a navíc ho Shinnya držela celý film za tlapku, takže byl úplně nejspokojenější na celém světě..:-)
Nejvíc jsem brečela, když umíral Voldemort, bylo mi líto, že umřel, on přeci nebyl zase až tak špatnej člověk, jenom si některé věci špatně přebral a jeho rodina taky nebyl zrovna příklad do života..

Já bych to asi nenechala skončit takhle. V mé verzi by byl Voldemort ten vítěz, asi. :-)

A pak "o 19 let později", to bylo docela smutný. Nebylo to důstojný zakončení filmu (ani knihy).. Alespoň já bych si chtěla svoje hrdiny uchovat jako mladé lidi plné nadějí, ale takhle. Ronald s břichem, Ginny s mikádem. A postarší Draco, to kino plakalo smíchy a to nebylo fér!

A jedna věc mimo. Plyšový Harém.

5 komentářů:

  1. Tak já ještě kinové zážitky nemám, přiznávám. Není peněz nazbyt. :-( Ale těší mě, že má někdo pochopení pro Voldemorta. Ne že bych souhlasil s tím, co prováděl, ale dokážu pochopit, proč to dělal. A dokážu si představit, že být kouzelník, dostal bych se do Zmijozelu a byl neustále v pokušení zneužít svou kouzelnickou moc pro slávu. :-) Mudly bych asi neopovrhoval, ale machroval bych před nimi. Takže by mě asi vyrazili z Bradavic už po prvním ročníku, protože hned 1.7. bych musel někomu předvést, co umím. Jsem exhiboš. :-)
    Z jiného soudku: Jéé, Lawri má blog! No, je vidět, že máme hodně podobné myšlení. Nejen co se týče HP. Já chci psisku (Psisku?) taky jednou založit vlastní stránky, kde se bude prezentovat v ich-formě. Jak zrovna pravila Leesil: "Když ony si o to (BJD, pozn. autora) přímo říkají."

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nepoctivě vytáhla peníze z rodičů.., jinak bych toho moc neviděla.. Naštěstí jsou milí a pořád mi počítají ty "smaozaplacené" přihlášky na VŠ..:-)
    :D Oni by tě napoprvé asi nevyrazili, možná by tě jen pokárali, to až napodruhé..:)
    Ale jsem ráda, že jsi tak nějak na stejné vlně jako já. Zbytek lidí, co se mnou byli v kině nechápali..^^'

    Lawri měl své FB stránky, ale po měsící a něco jsem se shodli na tom, že to tam nefunguje úplně podle našich představ..(a mně se zastesklo po blog.cz)
    A Leesil má naprostou pravdu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední Potter se mi líbil. Ale všechno pohnojil ten příšerný konec... Postaršit "trio" nebyl dobrý nápad. Mně se ten dovětek nezamlouvá ani v knize.

    Bohužel z neznámého důvodu nemůžu psát komentáře na žádné stránky blog.cz, takže ani nemůžu nic napsat Lawrimu. Mohly bychom si třeba občas napsat mail a naši kluci také, samozřejmě:)Tady je můj: Leesil@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ale v knize si alespoň můžeš představit dospěleé jak ty chceš, ale oni nám vnutili obtloustlého Ronalda a vůbec.. To bylo smutné.(Akorát Albus Severus se nám líbil..^^)

    Oh, blog.cz pravděpodobně dělá nějaké úpravy, protože není to tak dávno, ani moje sestra nemohla dva dny reagovat na komentáře. A Mně to teď taky nejde. No snad to bude brzy v pořádku. :-)
    Tvůj e-mail určitě v brzké době využijeme, jen co doeditujeme tu hloupou mangu..*začíná z toho šílet a chce mít ten první chapter už za sebou, hned! :D*..A moc děkujeme..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře, budu se na mail těšit:)

    OdpovědětVymazat