středa 31. srpna 2011

Podruhé

Našla jsem ho a nemám radost. (Stránka společnosti)

Každopádně mi dovolte, abych vám představila Romiho, královského podkoního, podpsího a princovu lásku.

Zatím nemám tušení, jak se jmenuje, kolik stojí (ale to je stejně jedno, neb nemám ani korunu), ale je to Lawriho velikost. Romi je zase z Číny. Je to nová společnost (only-doll.com), která ještě nemá ani anglickou verzi stránek.
Ale tohle je on! Má přidrzlý úsměv a když si ho představím pihatýho a nazrzlího.. Asi půjdu vykrást banku.
A jeho "nalezení" bylo úplně stejné jako to Lawrencovo. Prostě BUM! Tohle je on!..

18 komentářů:

  1. takže tohle bude tvůj druhý?? *culí se* je krásný a zrzek z něj bude krásný!! Lawri má skvělý vkus...on má vlastně vše skvělé, takže... xDxD drýím ti pěsti, aby byl co nejdřív tvůj ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli ti udělá radost, že tahle nová společnost má již dealera v USA, odkud by sis mohla Romiho případně objednat. :-) Odkaz: http://www.mintoncardinc.com/dolls/browse.php?toys=shop&BJD=128&name=BJD+Only-Doll&cbh=
    Takže tvůj chlapec se jmenuje původně TingYun a stojí pěkných 199 dolarů. Celý. Ne jen hlava s face-upem. To je dost slušné. Takhle cenově výhodní jsou snad jen Bobobie/Resinsoul, ale Only-doll mají podle mě mnohem hezčí BJD. (Na fotkách určitě.)

    OdpovědětVymazat
  3. Nini, já doufám, že bude můj! ^^

    Roderik: No na jednu stranu radost mám, ale bez peněz to není tak velká radost.. Mně se Bobobie/Resinsoul taky moc nelíbí, ale to je všechno o vkusu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad nezůstaneš bez peněz do konce života, ne? I když chápu, že když se teď chystáš na vysokou, bude to náročnější. Naštěstí existují ubytovací a další stipendia. :-) A Lawri by ti mohl pomoct a dělat fotomodela. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To prvděpodobně ne, ale líp se mi žilo, když neměl resinový obličejík..:D
    Lawri mi dělá fotomodela pořád, ale zatím to na nikodo moc nezabírá.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. S tím "BUM! Tohle je on." máš naprostou pravdu - taky jsem to velmi nedávno zažil a teď jsem velmi zamilován... Budu svého drahouška taky muset veřejně prezentovat, protože kdeže ty loňské sněhy jsou, kdy jsem myslel, že mám vybráno a bude to "fauník" od impldoll. To se se současnou vášní nedá srovnat!

    OdpovědětVymazat
  7. Ano prosím, prezentuj ho. Mám pocit, že to vyhrál nějaký Corbidollák?! (Tady se nic neutají..:-D) I Shinnya-chan je zamilovaná do Corbidolláka. Jmenuje se Jun a má úžasnou bradičku..^^

    OdpovědětVymazat
  8. Už to sepisuju :-). Dneska to bude, slibuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Sebastian: Vítej v klubu! :-D Tohle asi zažije každý (nebo by aspoň měl, protože jen šílená láska dokáže překonat výčitky z toho, že jsi utratil tolik peněz za panenku :-). Mně se taky zpočátku líbili skoro všichni, a přitom žádný nebyl On. A pak jsem viděl pidimalou fotku Frankieho skvostného obličeje a černých vlasů... a nastalo ono pověstné "BUM! Tohle je On!" (no, ehm, to zájmeno bylo poněkud jiné, pravda :-). Od té doby jsem lehce "obsessed".

    OdpovědětVymazat
  10. Hiroko: Crobidoll prostě umí udělat roztomilého chlapečka/chlapce. Mně se od nich líbí (vedle Niy, kterého si vybral Sebastian) i Yeon-ho (zvlášť v "blond úpravě") a Jerome. A kdysi měli v limitované edici jednoho moc krasného tan-blonďáčka (mně se obvykle tahle kombinace moc nelíbí, ale Crobidoll se povedla).

    OdpovědětVymazat
  11. Oni jsou vážně úžasní, ti jejich kluci! Mně se zas moc líbí Yeon-Ho v A verzi - bílé dlouhé vlasy a plyšová ušiska...

    OdpovědětVymazat
  12. Roderik: Já mám moc ráda i Lance, ale v limitované edici "soft white", tam je úplně kouzelný. A ještě Tei..^^ Ten je z té stejné řady jako Jun. (A Shinnya má depku, protože se zakoukala ještě do Nia. Akorát teď depkaří, má pocit, že Juna zradila..xD)
    Tan-blonďáček, jo? Jméno? :-)

    Sebastian: Yeon-Ho s plyšovejma ouškama je tam vážně kouzelný. ^^ Je jakoby vyskočil z Alenky.

    OdpovědětVymazat
  13. Z Alenky? To mně nenapadlo... Mně přijde jako Inujaša :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ale docela hodně společností teď dělá BJD inspirované Alenkou. Jedna měla i červenou karkulku a vlka. :-) No a Crobidoll teď bude mít Jeníčka a Mařenku. :-)

    Jo, jméno tan-blonďáčka. Dante.

    OdpovědětVymazat
  15. Eh, pardon. Červená karkulka se píše tuším s velkým č a malým k (anebo s velkým č a velkým k). (Stydím se o to víc, že tohle bych měl vědět. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Boha jeho, fakt? No já nevím, pro ně je to v Asii asi exotika, ale z pohledu Evropana myslím, že v jejich domácí mytologii jsou mnohem zajímavější postavičky :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo, taky už jsem viděla nějaké další králíčky. A Karkulku jsem viděla, ale nevím no. (Velký "č" malé "k", já se nad tím musím vždycky zamyslet..:-)) Na Jeníčka s Mařenkou jsem tedy zvědavá.
    Myslela jsem, že to bude Dante, ale raši se ptám...:-)

    Sebastian: Ta Inuyasha, hm,.. tak to by zase nenapdalo mě..:-D

    OdpovědětVymazat