sobota 20. srpna 2011

Vtipný Draco Malfoy

Nebo spíš Tom Felton...protože on je opravdu okouzlující. Proto jsem se rozhodla tady vložit jeho rozhovor. Dozvíte se v něm jak na Toma reagují děti, pár kouzelnických dvojsmyslů, o nečekané adopci xD a také co si myslí o internetových povídkách typu "Drarry". :D
Vážně video doporučuju.


http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2011/07/tom-conan/tom-felton-conan-01.jpg


Ni-chan

5 komentářů:

  1. Video jsem ještě neviděl, ale... Proboha, vždyť on s těma fousama vypadá jak chlap dávno po třicítce! Vždyť mu není ještě ani pětadvacet. Kam se poděl ten blonďáček z prvních dílů HP? No jo, nikdo nemládne, a když si navíc pořídí vousy, tak tuplem ne.
    A to jsem viděl Toma dřív než v HP. Jedna z jeho prvních rolí byla ve filmu Anna a král. Tam byl vážně ještě chlapeček. Přijde mi, že nějak rychle vyrostl.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za odkaz, pěkně jsem se nasmála:)

    OdpovědětVymazat
  3. jo no taky jsem si říkala, že tam je nějak starý :D on hraje ve filmu Anna a král? to je pro mě novinka :-)
    jsem ráda, že pobavilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Toma viděla poprvé v Pidilidech. Potupně přiznávám, že Annu a Krále jsem nikdy neviděla celou, vždycky tak dvacet minut, kdy na jiném programu běžela reklama..

    Jinak Nini díky! Vážně mě to pobavilo, obvzlášť rozpačité zakrývání obličeje.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. i v podilidech *otloukává si hlavu* to jsem viděla, ale stejnak jsem ho tam nějak zvlášť nezaregistrovala...ach...na co v těch filmech koukám...by mě zajímalo xDxD a jinak není zač jsem ráda, že pobavilo ;-)

    OdpovědětVymazat