pátek 1. července 2011

Už je to oficiální..

..
oficiálně mi drží místo jak v Praze (na obou oborech), tak v Ostravě.
Ostravě upřímně zdálky mávám s tím, že tam nechci...
Aspoň jedno dilema vyřešené.
A mé dva další obory?
Šlo by to studovat zároveň?
Jak si mám vybrat mezi dvěma, který chci oba určitě dělat?
Speciální chovy? Nebo radši Zoorehabilitace a další asistenční aktivity se zvířaty?
Tak si tady přemýšlím. A nevím.
Lawrimu je to jedno, prý hlavně, že bude moct jet se mnou.
Dokonce je na mě milejší než obvykle. Nevím jestli je to pro to, že si pojišťuje svůj odjezd nebo proto, že mě prostě chce povzbudit... a vsázím (možná naivně) na druhou možnost.
Co by to mohlo být jiného, když smím drdůlkovat? A vrtat se mu ve vlasech a on ani nešpitne. :-)

8 komentářů:

  1. Velká gratulace! Jsi prostě jednička.
    No, tak tohle dilema jsem naštěstí řešit nemusel. Já si podal jednu jedinou přihlášku.Jakákoli další mi přišla zbytečná. Tedy ne proto, že bych si tak věřil, spíš proto, že jsem si nevěřil.
    Jestli budeš studovat oboje najednou, budu si připadat zahanbeně. :-)
    A pokud dáš jednomu oboru přednost před druhým, věřím, že si vybereš ten správný. Zoorehabilitace zní zajímavě. Netušil jsem, že se dají v Praze studovat i takové věci. Ale vzhledem k tomu, že mají i obor Kynologie, asi by mě to překvapit nemělo.

    OdpovědětVymazat
  2. P.S.: Jo, a Lawrimu to na fotce opět moc sluší. Myslím, že z Prahy bude nadšený. A ty aspoň budeš mít milou společnost, kdyby se spolubydlící na koleji nebo na privátě ukázali jako nesnesitelní. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuju se ke gratulacím! I když to dilema nezávidím, to musí být náročný... (tedy, ne že bych měl lepší než jen mlhavou představu, co si pod názvy představit :-)). Ale pokud je to na jedné škole, proč to nezkusit, ne? Horší, kdyby to bylo na dvou různých... Držím palce, aby rozhodnutí klaplo!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, taky moc gratuluju! Nejhorší je možnost volby... Kamarádka studovala speciální chovy(pokud se nepletu), po dokončení školy pokračuje ve studiu v Anglii. To teď budeme skoro sousedky. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Roderik: Je tam všechno. Líbí se mi i chov koní. :-)
    Dva obory studovat nebudu, pravděpodobně bych se po půl roce zhroutila..T_T ale je mi líto, že si musím vybrat, ikdyž maminka mi nadšeně nabídla, že až dostuduju jedno můžu si udělat to druhé.. Třeba se mi bude chtít..^^
    Hm, kdybych si já dala jednu přihlášku, tak by u nás doma asi někdo přišel k úhoně, navíc by to určitě nebyla přihláška do Prahy, takže jsem ráda. A ty máš veškerý můj obdiv. U nás ti, co si nevěřili měli i 9 přihlášek, to už je na zešílení..

    Jop Lawri se mi to bude snažit zpříjemnit..^^

    Sebastian: Mlhavá představa lepší než žádná. :-)

    Free:Já se do Anglie těžko dostanu..:D Ale plánovat můžu.

    A moc vám všem děkuju. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky gratuluju. Oba obory zní tak šíleně vzdělaně a náročně, že já už si zahanbeně připadám teď. Vybrat si je těžké, člověk nemůže přesně vědět co ho v tom a tom oboru potká a jaký bude život poté. Studovat je po sobě je vcelku dobrý nápad, ale...komu by se chtělo je správná otázka. Sice nevím co to jsou speciální chovy, ale Zoorehabilitace mi taky zní rozhodně líp, pod tím si už umím něco představit. Ale věřím že ty si vybereš dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. A co teprve Specializace v pedagogice, to zní! Doteď vlastně nevím, co že to studuju. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ale hlavní je, že víš, co pak s tím můžeš dělat..:D

    OdpovědětVymazat