čtvrtek 28. června 2012

The Drawn Together

Je to už nějakou dobu, co jsem tu zmiňovala závěrečný film tohoto počinu. A před nedávnem jsem KONEČNĚ dokoukala i tří sezónový seriál. A moc se bavila. Možná hlavně proto, že jsem měla deprese a spousta černýho humoru, kterej v tomhle seriálu je mě "napravil". :-)


Měla jsem dnes "debatu". Můj "protivník" mi tvrdil, že Poníci jsou plný příběhu o přátelstvý, že jsou poučný a že The Drawn Together je prostě nechutný a nic víc...(a to to ani neviděl..T_T)
Blaaa bla bla.
The Drawn Together jsou sprostý a nechutný, ale jenom proto, že takový jsou i lidi (jak jinak by hláška super hrdiny mohla být "Zahraň hlavně sebe!" ?!). Tenhle seriál to bere všechno bez obalu a je poučnej! JE! Sice se to tam musí hledat a člověk se musí jó zamyslet, ale je to tam.

Navíc jsou to všechno OPRAVDOVÝ kreslení hrdinové.
Třeba Kapitán Hero, to je Superman. No dobře Supermanovo horší já. Tak jooo... Supermanovo hrozný, zvrhlý já.. Je otřesnej, je nekrofil, zapřenej homosexuál a má divnej vkus. Bere steroidy a má úchylku na leštění bot. Prostě genius, kdo jinej by měl zachraňovat svět? :D
A nebo třeba Ling Ling! Opravdový bojový monstrum a jeho.. jazyk..:)

Já si prostě myslím, že to má svůj smysl. A mám to ráda. :)

2 komentáře:

  1. Poníci? Jako My little pony? Hmm, zajímavý... Oni teď slaví takový comeback, hodně populární byli už před lety, to jsem byl myslím ve druhý třídě (na ZŠ :-). A sbíral jsem je! :-) Měl jsem jich doma asi deset. Můj nejmilejší se jmenoval Kostík. :-) Byl modrej a měl na prdelce tři dětský kostičky. Ovšem ten jeho výraz! Něco tak blbinkýho a zároveň potměšilýho se jen tak nevidí. Ale dosti sentimentu! :-)
    Teď už jsem velký a protřelý, vím, že všeobjímající láska je blbost, a z přemíry sladkých řečí mě bolí zuby. :-) Když ti nedá odpověď "světlá strana", je logický hledat ji na "temný straně". Ehm, chci říct, že já už bych si dneska taky radši pustil Drawn together než Poníky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jup! Víš ono mi přišlo hlavně hrozně "vtipné", že to prohlásil po tom, co mi nasdílel tohle.. (http://www.youtube.com/watch?v=3vXNTCpM6rE). A prej by to pustil svejm dětem. Ouch.
    A náhodou Drawn Together má spoustu... lásky. Když ji tam člověk hledá..(trochu dýl a s lupou..:D)
    Mě Poníci moc neberou.

    OdpovědětVymazat