neděle 17. června 2012

Anooo... a už žádný stávky!

Slavnostně se navracím, protože miláček mi odejel domů a já už teď nemám koho obtěžovat svýma starostma a radostma, padlo to tudíž zase do blogové verze. Beztak jsou ty blogy fajn věc!
Včera jsem na babičce dokonoce vydindala (babička mi ho sama věnovala, pořídila si totiž novou lepší plečku..:D) foťák. Je to sice stará plečka, žrout baterek a neschopník. Ale když chce a má k tomu podmínky "lezou" z něj vcelku pěkné fotky, kterým když se pomůže nemají daleko ke kráse. :-) Mám z něj vcelku radost (a upřímně se zlobím, že si Princ vybral takovou neschopnou dobu k odjezdu, ale má to i své výhody!).
Já jsem to totiž vymyslela. Lawrenc je totiž spíš nekonfliktní a tak nějak tuším, že s bráškama to bez konfliktu nepůjde. TUDÍŽ! Jsem si na kasičku napsala "Vůdce" a rozjíždím doopravďácký šetření! A je to i o dost jednodušší, když mi za zády nestojí nadrbaný princ, který co chvíli vykřikuje "tyhle boty" "tuhle košili" "tyhle kraťásky".. Každopádně protože když budu mít "prostor" i pro Vůdce myslím, že "příště" už by klidně zůstal. Ono asi víc jak rok čekání pro něj byl moc..?! Já nevím.. možná má strach, aby na něj nezapomněl.

10 komentářů:

  1. Vynikající nápad! Já bych bez Darrena nevydržel ani tejden, natož rok! Flavi by ostatně taky uvítal nějaký "ohřejvátko". A protože je mi ho líto, tak s náma už druhou noc spal v posteli. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si myslela, že se Flavi nacpe do pelechu. Ono je to prostě pohodlnější..:-)
    Uvidím, jak mi to půjde, ale snad Vám to půjde líp, ať se Flavi má! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. My s Justýnkem taky držíme palce, ať se daří! A to s tou garderódou, ó jé, to už znám na vlastní kůži! Po dvou obřích objednávkách z Justýnkovy domovské vlasti (a částečně z Koreje), jsem ho postavil před ultimátum - jestli chce mít hezké fotky, tak musím koupit foťák (to jeho jakože nenápadné ufňukávání "všichni mají hezké fotky, jenom já mám prd..." už se vážně nedá vydržet); což znamená, že oblečení bude tabu a žádný "tuhle košilku" a "ještě tričko" už nechci slyšet:-).
    P.S.: Justýnek spí taky v pelechu se mnou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sebastiánku, to říkáš teď, ale počkej až udělá smutný očíčka. ještě půjdeš hledat další brigádu. :D
    (A že s tebou Justýnek spí mě taky zase až tak nepřekvapuje, viděla jsem ty jeho očíčka, kdo by mu odolal..:D Flavi ten na to šel asi jinak..:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smutný očička - to on tedy vážně předvádí dokonale! Proto teď řeším, kde vzít 13 tisíc na foťák:-(

      Vymazat
    2. Upřímně tě moc lituju. :D Ale věřím, že to zvládneš.

      Vymazat
  5. Radši ani nechtějte vědět, jak jsem se dostal Psisku do pelechu. :-D Spokojte se s tím, že mám prostě velký osobní kouzlo. ;-) Je ale fakt, že když se v naší posteli uvelebíme všichni včetně našeho čtyřnohýho psiska, je tam už trochu těsno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš se tam tak roztahovat Koketko.. :) (Já osobně si dokážu představít, co se dělo..:D Musíš mít vážně obrovský osobní kouzlo.)

      Vymazat
    2. Zajímalo by mě, CO si představuješ... :-)
      A já se neroztahuju! To "jiní". A "někteří" dokonce občas chrápou! Ale to je prej u pánů po čtyřicíctce normální, takže se nesmíme na Darrena zlobit. Hups, já zas něco "prohagridoval" (prozradil jako Hagrid). :-D

      Vymazat
  6. Jé, to já pošuka v posteli nechci! Ať si koketa leze po Rivilovi:-D

    Hiruško, můžeme zahájit šetření společně, já zas musím nutně u nás doma ubytovat jednoho faunečka...

    OdpovědětVymazat