čtvrtek 22. března 2012

...

Tolik jsem se těšila domů! Až si popovídám se sestřičkou a trošku ji poškádlí, až uvidím svoje kamarády, až potlačím maminku, ubytuju šneky a udělám tatínkovi radost novou klávesnicí.
Tak proč je mi smutno a chce se mi brečet, když už konečně jsem doma?!
Tatínek má radost,
šneci jsou zabydlení,
Bertoslava sjem zmuchala,
na maminku čekám... a mám radost, ale..

Kamarádi daj přednost televizi,
Sestra je na mě protivná, nemluví se mnou a zavrčené "hmm" je vrcholem naší koverzace.
A to mi to celé kazí a to je důvod proč jsem dneska bulela... a pořád ještě pofňukávám.
Kdybych měla Vavřinečka, řekl by mi, že jsem blbeček a bylo by mi fajn... ale jemu asi ne..
Ještěže se mnou není...
Jdu se tvářit vesele...a něco sníst.

8 komentářů:

  1. Hiruško, nebuď smutná! Doufám, že dneska už je líp! Kdybych mohla, poslala bych ti Máru, aby tě přátelsky oslintal:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano už je líp. Mamka si totálně zamilovala oba kluky a říká jím Master a Blaster..T__T (bohužel moje jména neprošli..xD) a nebo Ferda a Ferda...:D Jsem ráda, že se jí tak líbí (protože to ona se o ně bude starat hlavně..xD) Taťkovi se taky líbí a vždycky, když je nahoře tak je jde zkontrolovat, co dělají..:-D
    Přátelsky mě oslizl můj vlastní pes (a to on neslintá..xD)..dali jsme si dvouhodinovku a super. Taky mi jsem dostala email od Lawriho..:-D
    Akorát ségra se se mnou pořád nebaví, no...T__T

    OdpovědětVymazat
  3. Jů:-) Je fajn, že se kluci rodičům líbí, určitě se z nich stali domácí mazlové:-D Moji šneci právě povečeřeli a lezou po akvárku a ten útěkář Tonda chce zase pryč...

    Ségra se snad s tebou bavit začne, třeba jí něco přelítlo přes nos... Nebo na ní vlezlo jaro:-)

    Lawri na tebe myslí, to je hodnej. Určitě se má moc fajn, udělal si prázdiny:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že ve čtvrtek bylo něco divnýho ve vzduchu. Ani já "neodolal" a fňuknul jsem si. Nejednou. A dneska už je to lepší. Jinak Lawri pozdravuje a zítra zase napíše. Pozítří už bude muset psát od Leesil. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se ve čtvrtek mohla zbláznit, celý den jsem se nezastavila, tak jsem ani neměla čas nad ničím přemýšlet. Ale stačila se mi ve čtvrtek stát úžasná věc, díky které jsem teď šťastná jako blecha:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leesil: Čtvrtek byl príma! Než jsem dojela domů a sestřička mě ani nepozdravila a vrcholem dnešní konverzace bylo "Co chceš?"... Jo, já jsem taky ráda, že se jim líbí..kdyby z nich nebyli nadšení, asi bych je někomu předala..ale takhle..(mamina se s něma chlubí i v práce, je cáklá..xD)

    Psisko: Jo, čtvrtek byl asi prostě divnej.. Ale hlavně, že už je to lepší! ^^ A sobota teprve bude! A určitě krásná! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No, ségra... někdy by bylo dobrý sourozence vystřelit na Mars.
    Ale je úžasný, že mají šneci takový úspěch! Mě mají skoro všichni za cvoka:-) A to radši nebudu moc lidem vykládat, jak mi Tonda zdrhnul:-) I když o tom kecám furt...

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám pocit, že občas jsou taková divná období - taky jsem byl nějak marný a beznadějný... Bylo mi smutno a nevěděl jsem dvakrát proč... A přitom si člověk říká: vždyť přece nemám žádný vážný důvod... Ale to člověka rozhodí sebemenší prkotina, kterou by ve šťastnějších časech přešel s klidem. Je to fakt divný. A pak to najednou přejde a člověk je veselejší...
    Tak doufám, že už je nejen líp, ale taky, že se to nevrátí.

    OdpovědětVymazat