sobota 17. března 2012

Dilema...

Za A. Nevím jestli jsou ještě lístky na MM (a nechci to kontrolovat, protože když nebudou, budu brečet a když budou, budu brečet taky..XD).
Za B. Nevím jestli tam vůbec chci.
Nemá korzet ani podkolenky ani punčochy je tam v tričku! Brečím už nějakou dobu a doufám, že se objeví záznam třeba z Osaky, kde se předvede a natáhne na sebe něco,..něco!
I když asi to tričko chápu. Je to hrozný, že si to musím přiznat, ale MM je už starší pán a přibral (a i když nemá vyloženě bříško, tak se mu ten tuk hromadí...a vzhledem k tomu, že je rozežraná stár,...). A možná proto?! Ale stejně! I když možná má soudnost a nechce nám ukázat svůj špek. Ale já ho chci vidět, když už za to zaplatim!... Aurgh.. Asi si vystačím s CDčkem a ... achjo.

14 komentářů:

  1. Já módě nerozumím, ale nemá náhdou korzet zeštihlovat? Kdyby si MM oblékl korzet, tak mu břicho stáhne, ne? Ale asi záleží, jak moc to má utažené, protože by asi jinak nemohl zpívat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl a zeštíhluje, ale jak už bylo řečeno, tak jsou místa, která nezeštíhlí, ani kdyby si ne hlavu postavil.. (kromě paží a stehen přidávám třeba zadek..xD) a kdyby se zeštíhlel, tak by pak asi nemohl dýchat a tím pádem i zpívat..:-D a on je tam asi hlavně kvůli tomu zpěvu..:-D

      Vymazat
  2. Jak rozumím tvému dilematu! Mám ho taky. Možná bude opravdu lepší uchovat si svou představu naší královny z dob Mechanic Animals. Včera jsem slyšel nový singl, co by měl brzy vyjít - No Reflection - a moc se mi líbí. Ale budu si představovat, že ho Marilyn zpívá v nějakém ordinérním oblečku. :-)
    No, asi se budeš muset spokojit s Kazanem. :-)

    Leesil: To je pravda, ale špeky na pažích a zadku už bohužel nestáhne. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to tak bude nejlepší. Ani Osaka nás nezachránila (pořád nudný ohoz) navíc mu občas vypadne hlas, co jsem si tak všimla, ale nezní tak otřesně, jak spousta lidí tvrdí.. to ne.
      No Reflection zní opravdu moc dobře a i mně se líbí, doufám, že se v podobném duchu bude nést i zbytek CD..^^ A jinak se spokojím s Kazanem. Ten mi nikdy nepřibere. Hm, doufám!..XD

      Bože, ten chlap je čím dál větší blbka...(a to říkám spíš zklamaně, než nadšeně jako vždycky... chlastat/bůh víc, co vyváděl před vystoupením od něj není vůbec fér..)
      A teď jsem viděla něco už z japonské části. Beutiful people mu na poprvé nevyšli a na podruhé zněl ze začátku hrozně...uvzdychaně. On tak zněl i na konci, ale co ...:-D

      Vymazat
  3. Třeba si MM řekne, že chce zase se vší parádou nosit korzety a spol. a začne cvičit (třeba tajně). Kdo ví, co ho napadne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdyby, tak pochybuju, že stihne do X.tého července zpevnit svoji postavu natoli, aby ji nacpal do něco vyzývavějšího než trička..:-D

      Vymazat
    2. Ale zase třeba překvapí něčím jiným:-)
      Vždyť se dá šokovat, provokovat a já nevím co ještě všelijak:-)

      Vymazat
    3. A proto sleduju to co předvedl v Austrálii a teď co předvádí v Japonsku, ale zatím mě nešokoval.
      Jo šokoval, jednou, když přišel na podium trochu nametenej a chtěl místo vody pivo..
      A upřímně já ho nechci vidět takhle... to si o něm radši budu dál snít a o podpis si napíšu dopis..:-D

      Vymazat
    4. Člověk by neměl vidět svého boha padnout. Ani když je to bůh, který nemá s křesťanským bohem úplně nejlepší vztahy. (Jestli existují všichni ti bohové a bůžci, jak se asi snáší? Dělají třeba nějaké párty, kde se všichni sejdou? Alláh, Ganeša a Thor u kulečníku... No nazdar! Tenhle komentář mi asi teplé místečko v nebi nezajistí.)

      Vymazat
    5. *představuje si, jak Alláh a Thor hrají kulečník..* Pffff...XDD No...třeba hrávaj kulečník někde na půl cesty, aby "spodní božstvo" nebylo ochuzeno..:-)
      (Já hopadnout nechci vidět a neuvidím,radši vrazím tu tisícovku do Lawriho šatníku..:-)

      Vymazat
  4. Hiroko, kde vlastně bereš ty informace z Osaky, Austrálie atd.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Youtube. Záznamy lidí, co to viděli na vlastní oči (+jejich komentáře, buď videové nebo přímo pod videi...XD zkoušela jsem i jeho stránky nebo naše české, ale ani na jedněch se přeci nebude hanobit..:-))

      Vymazat
  5. Tak jsem to viděl. Nějaký záznam z Brisbane. Beautiful People. Čekal jsem, že to bude ještě horší. Ale i tak to byl smutný pohled i poslech. :-( Co se to s ním stalo? PROČ?! Asi si půjdu na vylepšení nálady pustit Guns, God and Government. Tam byl na vrcholu sil.
    Člověk by neměl vidět svého boha padnout, ale já už ho naneštěstí padnout viděl. Mou vírou v královny bylo otřeseno! Ještě že mám jednu záložní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guns God and Goverment je vrchol všeho! Na téhle tour se vážně předvedl. Kdyby se tak mohl předvádět dál..
      On je pořád úžasnej... jen by potřeboval vyměnit tělo..:-D

      Vymazat