neděle 11. března 2012

Červená karkulka

Za víkend jsem sjela několik filmů, ale tenhle mě zaujal asi nejvíc a chci o něm psát. A určitě za to nemůže Gary Oldman, jako kardinál a největší parchant celého filmu (i když se na mém nadšení podílí, pravda).

Viděla jsem ještě jedn lepší plakát, kde jde vedle -dlaka, ale nemůžu ho najít!

Červená karkulka, o které chci psát je hraný počin z roku 2011. Vzhledem k tomu, že je ze stejné líhně jako Twillgiht dívají se na něj lidi skrze prsty a hodnocení 51% rozhodně není na místě. Film je to dobrý a na poměry Hollywoodské kýčovitosti excelentní, ale to možná trochu přeháním.
Vlastně vůbec nevím, proč se mi tak moc líbil. Hudba mě více méně spíš znechutila (minimálně v některých pasážích)..vím taky o několika scénách a hromadě slabých míst, ale možná za to může výkon Garyho Oldmana a jeho družiny a opravdu úžasně vyvedený vlkodlak (i když zase víc vlk než "dlak") a nebo možná taky fakt, že jsem celou dobu podezírala špatnou osobu. Navíc se mi líbilo barevné zpracování, které úžasně vyzdvihlo červený plášť. A taky "kamera" z pohledu vlkodlaka, ta se mi fakt moc líbila..:-)


Určitě to není tak přínosné jako filmy, které už jsem viděla (od Párty příšer po animované pohádky)..ale i tak si myslím, že si tenhle film zaslouží větší hodnocení.  A taky víc chápavějších a nebo aspoň vlkodlaků milovnějších diváků. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat