úterý 28. srpna 2007

Alee → TeSt jako stvořenej Fr U..?!!?

Alee → Tenhle test je fkt jako Stvořenej pro tě...xD Chceš vědět co je to za test?? Jo fkt to chceš vědět??? xD Joo tak joo...našla jsem takovej zaujímavej testíček...xD Má název "Title: What does Sasori think of you." Nebo jak tm píšou Titul..xD Ty jako správná angličtinářká hned víš o co jdee viď...xD a pokud ne tk je to "Myslí na tebe Sasori." Mrkej... → Thuu si CliCkni..!!?!!
Mňo páč mi to jménko pořád omlacuješ ohlavu prostě jsem ho nemohla zapomenout,to je chápatelný a najednou vidím tendle titul a schválně tipni si na koho jsem si vzpomněla?? No kdo to asi byl...xD No nemá to chybsona..jedinej na koho sm si zpomněla jsi byla ty...xD Nikdo jinej totiž o tomhletom eHe Sasorim nemluví...xD Jedině ty tak to je pk jasný na koho si vzpomenu..xD Tak si too můžeš zkusíít a pak uvidíš a hlavně mi nezapomeň říct jk ti to dopadlo..xD...

Žádné komentáře:

Okomentovat