pátek 17. srpna 2007

Loveless

Mňo tže já se omlouvám,ale tohle jsou moje návrhy...Alee je to asi nejspíš hlavně věnovaný tobě...x) Nebudu sem totiž dávat něco co tě nebaví,nebo co nesleduješ nebo tak,ale našla jsem pár věcí a zajímavejch anime,který si zasloužej naši pozornost a ty už o nich asi nejspíš taky víš....:))
Tže zlatoo dám ti semka nějaká obrázky a třeba odkazíky na něco co mě upoutalo a pokud se ti bude líbit,tk bysmee mohli udělat každýmu spoň něco málo hmm..?? Tak se mrkni..:))
Lovelees
RitsukA si nepamatuje nic co bylo před smrtí jeho bratra.Díky tomu je Ritsuky tichý, zamlklý a uzavřený do sebe.Nepamatující si nic než svého bratra.Ve dvanácti Ritsuky přestoupí na jinou školu,kde se ho hned "ujme" Yuiko..(jen tak mimochodem Ritsuky ji naučím mluvit o sobě v prvním pádě.,ona totiž o sobě mluvila v 3.pádě)Hned první den si Ritsuku "odchytí" Shoubi..On byl Fighter Ritsukova bratra Seimeie..Seimei mu nařidil..aby se o Ritsuku postaral.Shoubi Ritsukovi stále opakuje, že ho miluje a že ho bude ochrňovat..Ritsuky se dozví,že jeho bratr byl zavražděn Sedmi měsíci.Jedinný,kdo může Ritsukovi pomoci je Shoubi,ale ten na jeho otázke neodpovídá a nebo mu poví, že ho miluje..xDRitsukovo pravé jméno je Lovelees (Po našem Nemilovaný) a abychom byli úplní..xD Pravé jméno jeho bratra je Beloved.
Alee Tu mš pár fotiček...x))
Takžeee tohle je Ritsukova kamiii Yuiko...x))
Tochle je Ritsukaa...x))) krásnej hmm..??
Shoubi...z vrchuu dyž má svázanývlásky...To tenkrát měl ještě ouška..(A ouška ztrácej spoulu s dětskou nevinností)Mňo a nakonec proště Shoubi...
A eče pár obrázkuuu co se mě líbjejou...:)Tož stačí a eče videjkoo...x)))
Mňooo tak jsem si s tím vyhrála víc než jsem plánovala...xD Myslím,jako aby to nebylo dlouhý tak ty ostatní dám do dalšího článku....:):))

Žádné komentáře:

Okomentovat