Gravitation - recenze

Název: Gravitation // Přitažlivost (po našem)
Tvůrce: Murakami Makito a Bob Shirohata
Počet epizod: 13 + 2 OVA(bo OAV sm kdesi našla)
Rok výroby: 2000
Žánr: shouen-ai,hudba,romantika,komedie,drama
O co gou..?
Hlavní hrdinou je Suichi Shindo.Frontman skupiny Bad Luck.Sebevědomý (co se psaní textů týče),upřímný, milý a velmi nadanný 19 letý klučina,obdivující rozpadlou skupinu Nittle Grasper.Zvrat v tomhle seriálku nastává tehdy, když nemá Suichi inspiraci k pokračování své rozděláné písničky.Večer šloncá po parku a snaží se donutit sám sebe k dokončení písničky,protože na něj Sakano-san tlačí,vystoupení má být co nevidět.Najednou však zafouká vítr + Suichi kýchne a papír s textem písně mu vyletí z ruky.Suichi se za ním rozeběhne,ale jeho text už drží v ruce vysoký, blonďatý a hlavně neznámý muž.Suichiho sbevědomí náhle klesá na bod mrazu.Kritika, kterou neznámý vyřkne Suichiho položí na lopatky, okamžitě.....Suichiho se snaží podržet Hiroshi Nakano(19 let, kytarista Bad Luck) - Hiro.I když jsou i mezi Hirem a Suichim roztržky (teda byla roztržka kvůli novému členovi,kterého nakonec,ale přijali 16 letý Suguru Fujisaky do skupiny bezvadně zapadl) jsou nejlepšími přáteli a vzájemně stojí při sobě.Hirova slova jsou chlácholívá,ale přesto se Suichi rozhodne najít neznámého a zeptat se "proč".Z pana neznámého se vyklube slavný spisovatel románů pro ženy 22 letý Eiri Yuki(Uesugi).
A najednou se nám začne vyvýjet vztah,kdy jeden druhého nejprve nesnese (vlastně Suichi Yukiho nesnáší tk možná pět šest vteřin,ae nevadí..xD ) a poté bezmezně miluje.V seriálku se objeví několik lidí,kteří se vztah Yukiho a Suichiho snaží rozviklat (Takoví Tohma) a nebo naopak stmelit.(Takový "K" i dyž ten to dělá kvůli propagaci..) A nebo tak nějak oboje.(Taková Ayaka).
Jak to dopadne se dozvíte,když na tohle anime mrknete.Já osobně mm ten dojem, že tohle anime je faaakt moc dobrý a zápletka Yukiho a Suichiho, postupný rozplítání Yukiho minulosti a bezva scénky kdy je Suichi převlečený například za baterku nebo kde si Ryuchi hraje s Kumagorou jsou fkt úža zpestření celýho anime. Spousta Suichiho záseků vás dostane pod stůl.Fakt to stojí za to, pokud ale máte nějaké moc výhrady proti vtahu Kluk x kluk možná byste se tomuhle měli vyhnout i když za zkoužku nic nedáte...Nejky Shouen-ai...x))