pátek 7. prosince 2007

3X Hurá páč já...

...jsem snad poprvý v životě udělala něco co jsem udělat chěla....xD Uch jsem na sebe tááááááák pyšná,...xD Okej ale co to je...mňo jak už jsem se zmiňovala (zmiňovala jsem se???) že jsem na jednom blogí našla hodně podobnej desinge tak jsem chtěla změnu,mňo původně to mělo bejt s upírkama a nápisem I love Blood,ale nějak z toho sešlo....xD
Tohle mě uchvátilo na maximum a tak jsem byla trošec v depce (jsem doma samaaaaa...) Takže nápis byl hnedka jasnej..(to víte když vás trápí láska kterou sledujete Otaniiii a Risa sou skvělí,huh...xD) Mňo takže se pokochejte..jo eče thu adresku..x)) Thadýk to je a písňě te mi stli je to hodný dostat se to až semkaj..than ju...x))
Jo tu adres ^○^ ( ← To je sobík..xD) Takže adres →Honem honem honem honem..koukniiii...!!... ^^
Papa Ichánek....a nezapomeňte komentovat..x) nejlíp tu,than ju...x))
Ještě vám musím ukázat toho klučinu.,mě upoutal hned na první pohled..!! ( lehce sadistické já vím) ale on je ták krásnej...uch... mrkejte..(fkt je to sadistickej obrázek...) →

Žádné komentáře:

Okomentovat