úterý 11. prosince 2007

Den "D" → D jako Debil...

....ano...už od rána se to táhlo ve štíru neštěstí....ráno se mi nechtělo z postele,náladku mi zlepšili až Alee-chan a Denu-chan,takže sem si myslela,že by přece jen mohlo být líp,ale chyba lávky...První hodina fyziky mě o tom přesvědčila,prověrka ve který 95% naší třídy napsala akorát zadání byla dalším důkazem mého dnu "D".Poté nastali muka v hodinách,který k mímu překvápku nebyly zase tk hrozný a já věřila,že by třeba mohlo být i líp,ale znovu jsem se spletla...čekala mě Mudr. Zubařka...xD Nervy jako každýho půl roku jsem,ale přestála a po 30 vteřínách kterým jsem "trpěla" (nic mi nedělalaáá huhuu) na zubařským křesle jsem se vytratila
domů,nikam už jsem nemusela,ale ouha,kde mm telefon...?? Chytila jsem maminčin a už se prozváněla,ale to zděšení,když se neozvalo drnčení,ani zvonění a ještě větší zděšení,když mi moje prozvánění kdosik přijal.Opravdu netuším kdo to byl,ale tomu pánovi budu do smrti smrťoucí vděčná,jenom díky němu a jeho ochotě a upřímnosti mm svého miláčka zvonící krabičku zpátky...děkují děkují děkujííí....prostě super den,ale
náladu mi vylepšilo nakupování s rodinou,který bylo nekonečný a úžasný...xD A Alee-chan doufám,že si na mě v pátek uděláš časáá ptže pudem na jídlo spolu joo?? Půjdeme k číňanům,maj to tam dobrý a porcu so se nedá sněst,ale vezmem domů...xD A poplazíme se po městě trošku,pořád netuším co ti koupit k Vánocům.. (stydim,stydím)...Uch..tak
tohle byl fkt den "D" doufám,že zítra bude líp....a na svýho mobila si dám pozor,děkuju tom pánovi na stotisíckrát a ještě víc,ať vyhraje aspoň milion ve sportce...x)))
Papáá Ichánek...

Žádné komentáře:

Okomentovat