pátek 14. prosince 2007

Hai,Hai,Hai...^^

Haii...x))) Tak jsem konečně našla co jsem hledala...xD To snad ani nejní možný...muheheeeee......já mmm tkou radosttttttt....xD Mňo,ale o čem mluvím Nedávno sm koukala na Střihy z různej Yaoi Anime a narazila su na dva klučiny,přesně řečeno dvojčata,ale za boha jsem nemohla naját ten název a teď sem ho konečně našláá.,juheee....Menue se to "Ouran High School Host Club" Ty dvojččata tm sou úžasná a já se těším,až si udělám časík a mrknu na to...xD A to už brzoo...xD Mňo a tkýý...Kámoška mi řekla jeden neznámej název "School Days" tk sm si řekla že se na to,ale až bude čas,a teĎ se mrknu jenom na nějaký to AMVéčko a ouha...jedna ta holčina tm skočila aaa fuj..ne já to nebudu rozebírat,udělalo se mi u toho trochu špatně,ale kouknout se na to hodlám...xD Tak já valím,za chvilku končíme a já se musím eče mrknout na matiku...x))
Tak pac a pusinku I-chánek.. (začínám baštit Edíka.*muck*...^^)
Toto je krásný sice ne-je animovaný,ale nevááá...x) →

Žádné komentáře:

Okomentovat