neděle 9. prosince 2007

Brou noooc...^^

Tak já pádím...*fňuk* Ale eče udělám rubrošku Lovely complex,doufám že nevadí,páč já mm toliko střihů a neím km to mm strčit a taky eče rubriku kde budou mangy,nezlobte se prosím na chudáčka Ichánka,Ichánek už se bez toho neobejde....xDTakže to budou poslední věcičky,který tu dnes udělám a zítra bych si mohla přivstat a dát sem nějaký to svoje těžke vynervovaný střihy...xD Hehe...fkt jsem se s určitejma záběrama nervila....xD Ale to víte Ichánek to chtěl mít dokonalý....xD Jen tak mimochodem tenhle obrázek je Koizumi a to bylo tehdy dyž sebou flákla a rozbila si koleno..teda ona by nebečela dyby za ní nedoběhl Otani,ale on ji prostě nedokázal opustit...a jít s tou druhou holčinou co nepšíká jak Starej chlap...xD
Hehe a tak já pádím....xD Udělat ty rubriky a když už budu v tom přidám Alee-chánkovi i Full Metal Alchemist,aby měla radost...xD,Když si to neudělala samá tu rubriku tak já ji vytvořím....bude ze mě stvořitel...xD Mňo nič já valím...xD Muheh...přeju krásný sny...a nedivte se když bude rozhozený menu,můžu za to já těma rubrikama....xD Tak pac a hubičku Ichánek....Jehe a nepříjde vám Otani dokonalej...xD Muheh...no nic...padám pádim....Muck všem a krásný sny...snd se tu před Vánocema eče objevím....xD Ne už konec vykecávání...Pusinku všem Ichánek.....*muck*

Žádné komentáře:

Okomentovat